پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 83
نویسنده : محمدمیرعالی{مدیر وب}

  تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی هنوز بیش از یک هفته فرصت باقی است و بسیاری از تیم های فوتبال اروپایی همچنان در حال مذاکره بر سر انتقال بازیکنان مورد نظرشان می باشند، در این یادداشت به نقل از سایت FTBpro Deutschland به بررسی 5 انتقال مهم که احتمال دارد در هفته آینده رخ دهند، می پردازیم.

1- ساموئل اتوئو به چلسی:

باشگاه متمول روسی آنژی ماهاچ کالا بودجه فصل آینده خود را بسیار کمتر از فصول قبل در نظر گرفته است، به همین دلیل این باشگاه قصد دارد تعدادی از ستارگان خود را به باشگاه های دیگر اروپایی واگذار نماید. یکی از این بازیکنان ساموئل اتوئو است که احتمال دارد به چلسی و مربی سابقش ژوزه مورینیو بپیوندد.




بازدید : 88
نویسنده : محمدمیرعالی{مدیر وب}

 وقتی از تیم جدا می شوی وسفرمی کنی، ازهر نظر غنی ترمی شوی.درآلمان من تمام آنچه درمادرید تجربه نکرده بودم راتجربه کردم ودر قطر دوران گذار و آموزش متفاوتی داشتم.

foton

 رائول گونسالس، کاپیتان اسبق باشگاه رئال مادرید حالا درخانه اش، سانتیاگو برنابئو است. امشب قرار است دو تیم رئال مادرید و السد قطر ، تیمهای اسبق و فعلی رائول در جام سانتیاگو برنابئو مقابل هم قرار بگیرند و رائول در هر نیمه برای یک تیم بازی خواهد کرد.




بازدید : 76
نویسنده : محمدمیرعالی{مدیر وب}

 ستاره اسپانیایی و اسبق رئال مادرید دیشب در بازی بزرگداشتش در سانتیاگو برنابئو به میدان رفت


foton

 

 




علی سیسوکو به لیورپول پیوست
نوشته شده در جمعه 1 شهريور 1392
بازدید : 183
نویسنده : محمدمیرعالی{مدیر وب}

 دفاع چپ تیم والنسیا به لیورپول ملحق شد.

مقامات لیورپول تأیید کرده اند که به طور رسمی با علی سیسوکو، مدفاع چپ تیم والنسیا، به توافق رسیدند.

 

 

 




بازدید : 90
نویسنده : محمدمیرعالی{مدیر وب}

 تیم های رئال و السد دیشب در جام برنابئو به مصاف هم رفتند و رائول آخرین بازی خود را برای رئال انجام داد.

در ابتدای این مسابقه کاسیاس بازوبند کاپیتانی را به رائول، کاپیتان سال های نه چندان دور رئال تقدیم کرد.

 از صحنه های جذاب دیگر این بازی می توان به هدیه گرفتن پیراهن رائول توسط رونالدو اشاره کرد.

 

گفتنی رئال در این دیدار با گل های رائول، ایسکو، بنزما و خسه (2 بار) ، با نتیجه 5-0 مقابل السد به پیروزی رسید.




بازدید : 101
نویسنده : محمدمیرعالی{مدیر وب}

 هفته گذشته بعد از تساوي آلمان مقابل پاراگوئه، از سوي مطبوعات آلمان انتقادات سختي از نحوه بازي متس هوملس شد. پس از كسب شش امتياز از دو بازي از سوي دورتموند در بوندسليگا و شروعي خوب اين تيم، يورگن كلوپ سرمربي دورتموند به دفاع از مدافع تيمش در مقابل منتقدين پرداخت.

هفته گذشته گونتر نتسر، ملي پوش سابق آلمان در تحليلي از بازي آلمان مقابل پاراگوئه در ستون خود در هفته نامه”Bild” نوشت:" در بازي پاراگوئه اشتباهات جاگيري فراواني را درخط دفاعي آلمان شاهد بوديم، كه بيشترين اين اشتباهات و بزرگترين آنها از سوي متس هوملس بود."




مصاحبه کوتاه مخیتاریان و سوکراتیس
نوشته شده در جمعه 1 شهريور 1392
بازدید : 88
نویسنده : محمدمیرعالی{مدیر وب}

 هنریک مخیتاریان و سوکراتیس پاپاستاتوپولوس قبل از بازی با وردربرمن، سحبت کوتاهی با خبرنگاران داشتند.

سوکراتیس به سایت رسمی باشگاه گفت:"این بازی قطعا برایم خاص خواهد بود. من دو سال خوب را در آنجا سپری کردم اما حالا بازیکن دورتموند هستم و ما 3امتیاز این بازی را می خواهیم."




بازدید : 105
نویسنده : محمدمیرعالی{مدیر وب}

 پس از پیشنهاد چلسی به ویلیان، تاتنهام تهدید به توقف انتقال بیل به رئال کرد: دنیل لوی رییس باشگاه تاتنهام از پیشنهاد چلسی برای جذب ویلیان به شدت عصبی شده است و تهدید کرده است، انتقال گرت بیل به رئال را متوقف خواهد کرد.

گومیس قصد تمدید قراردادش را ندارد: بافه تیمبی گومیس مهاجم المپیک لیون قصد تمدید قراردادش را ندارد و در صورتی که این باشگاه او را به فروش نرساند، تابستان آینده از لیون جدا خواهد شد.




کالیاری علاقه مند به جذب بازیکن جوان یوونتوس
نوشته شده در جمعه 1 شهريور 1392
بازدید : 87
نویسنده : محمدمیرعالی{مدیر وب}

 باشگاه کالیاری تایید کرد که علاقه مند است استفانو بلترامه بازیکن جوان باشگاه یوونتوس را به خدمت گیرد.

.

باشگاه یوونتوس قصد دارد، پیش از پایان فصل نقل و انتقالات برای کسب تجربه بیشتر، بلترامه که محصول آکادمی جوانان این باشگاه است را به باشگاهی جدید بفرستند.




واتسکه: نفروختن لواندفسکی تصمیم درستی بود
نوشته شده در جمعه 1 شهريور 1392
بازدید : 78
نویسنده : محمدمیرعالی{مدیر وب}

  رسیدن دورتموند به فینال فصل قبل لیگ قهرمانان و فروش ماریو گوتسه، از نظر رئیس اجرائی باشگاه دورتموند دلائلی منطقی برای نفروختن لواندوفسکی بودند.

ه نقل از بخش بین المللی سایت گل، هانس یواخیم واتسکه اعتقاد دارد که سود مالی زیاد باشگاه در فصل قبل، تصمیم آن ها برای نفروختن لواندوفسکی را تایید می کند.




بازدید : 87
نویسنده : محمدمیرعالی{مدیر وب}

 سرمربی تیم ملی برزیل اسامی بازیکنان تیم ملی برزیل برای بازی با تیم های پرتغال و استرالیا اعلام کرد. در این لیست رامیرز و مایکون پس از دوری طولانی مدت از تیم ملی بالاخره دعوت شدند ولی بازهم خبری از رونالدینهو، کاکا و پاتو نیست.

اسکولاری در این لیست تنها دو دروازبان را به تیمش دعوت کرده است. ژو مهاجم موفق مینیرو نیز توسط فیل بزرگ به تیم ملی دعوت شده است. برنارد جوان که به تازگی راهی اروپا شده، بار دیگر توسط اسکولاری به اردوی سلسائو فراخوانده شده است.




ضربه برگردانی که سرنوشت بازیکن را عوض کرد
نوشته شده در جمعه 1 شهريور 1392
بازدید : 123
نویسنده : محمدمیرعالی{مدیر وب}

 مت همیشه آرزو داشت بتواند در تیم های بزرگ آمریکا بازی کند.

مت الایسون که اکنون بهترین گلزن تاریخ دانشگاه Northwestern  است بارها از ”تیم لناهان“ سرمربی تیم خواهش کرده بود که به وی اجازه دهد شانسش را امتحان کند. مت حتی در تمامی کمپ های تمرینی حاضر می شد. بالاخره لناهان می پذیرد تا برای یک بار هم که شده بازی وی را از نزدیک ببیند. بازی های Glenbard East High school در راه است و لناهان آماده می شود تا برای دیدن بازی مت راهی آنجا شود. مت الایسون در همان نیمه اول با کارت قرمز داور مواجه می شود. خوشبختانه لناهان به خاطر پیش بینی وضعیت جوی فکر می کند بازی لغو خواهد شد و به همین دلیل به دیدن بازی نمی رود. نتیجه این که او هیچ گاه کارت قرمز داور به الایسون را ندید.




آرسنال به دنبال دروازه بان ایتالیایی
نوشته شده در جمعه 1 شهريور 1392
بازدید : 82
نویسنده : محمدمیرعالی{مدیر وب}

 آرسنال به تازگی به امیلیانو ویویانو، دروازه بان پالرمو که همچنان به دنبال تیم جدیدی است، لینک شده است.

به گزارش سایت فوتبال ایتالیا، پس از گذراندن یک فصل به طور قرضی در فیورنتینا، این دروازه بان 27 ساله به پالرمو بازگشته است. با این حال قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیم با وجود استفانو سورنتینو دروازه بان شماره یک تیم، سخت به نظر می رسد.




بازدید : 72
نویسنده : محمدمیرعالی{مدیر وب}

 وینچنتزو مونتلا سرمربی فیورنتینا، پس از پیروزی 2-1 پنجشنبه شب در مقابل گراس هاپرز به ستایش از بازیکنانش به خصوص خوان گیرمو کوادرادو پرداخت.

این بازیکن کلمبیایی در این بازی یک گل به ثمر رساند و به تیمش کمک کرد تا در خانه حریف با نتیجه 2-1 پیروز شود و منتظر دیدار برگشت که روز 29 آگوست در آرتمیو فرانکی برگزار می شود، باشد.




بازدید : 84
نویسنده : محمدمیرعالی{مدیر وب}

 تنیسور سرشناس اسپانیایی از برگزاری دیداری برای بزرگداشت رائول به شدت خوشحال است

تقدیر نادال و ایگواین از رائول- ال پیپیتا: مرسی برای تمام چیزهایی که به من آموختی

بعد از اتمام بازی دوستانه5 شنبه شب دوتیم السد قطر و رئال مادرید که به مناسبت بزرگداشت رائول گونسالس در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شد، رافا نادال، تنیسور صاحب نام اسپانیایی که یکی از طرفداران پرو پاقرص باشگاه مادریدی نیز هست از برگزاری این مراسم بزرگداشت ابراز رضایت کرد.