پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 88
نویسنده : محمدمیرعالی{مدیر وب}

  رائول گونزالس در یک بازی با شکوه‌ٔ برای آخرین بار پیراهن رئال مادرید را به تن‌ کرد.

 




بازدید : 90
نویسنده : محمدمیرعالی{مدیر وب}

 رئال گونزالس برای آخرین بار با پیراهن رئال مادرید به میدان رفت و حالا نگاهی داریم که آخرین عکس های وی با پیراهن لوس بلانکوس.

عکس ها ادامه مطلب




مهمترین بازی های امشب فوتبال اروپا
نوشته شده در جمعه 1 شهريور 1392
بازدید : 91
نویسنده : محمدمیرعالی{مدیر وب}

 لیگ های معتبر اروپایی امشب شاهد آغاز هفته جدید خواهند بود، جایی که در بازی های لالیگای اسپانیا، بوندسلیگا آلمان، لوشامپیونه فرانسه و لیگ دسته اول هلند بازی هایی برگزار خواهد شد.

لالیگا اسپانیا

در آغاز هفته دوم رقابت های لالیگای اسپانیا، امشب ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران، ختافه میزبان آلمریا است و بعد از این بازی از ساعت ۰۰:۳۰ بامداد آتلتیکو بیلبائو و اوساسونا به مصاف هم خواهند رفت.




ونگر: همانند دیدار مقابل بایرن عمل کردیم
نوشته شده در جمعه 1 شهريور 1392
بازدید : 94
نویسنده : محمدمیرعالی{مدیر وب}

  آرسن ونگر می گوید تیمش با همان روحیه ای مقابل فنرباغچه به میدان رفت که در دیدار برگشت مقابل بایرن مونیخ داشت.

به گزارش Arsenal.com و به نقل از گانرزتراست، فصل گذشته، در حالی که توپچی ها در دیدار رفت مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا شکست سختی را در خانه متحمل شدند، اما در دیدار برگشت با 2 گل مقابل قهرمان آن رقابت ها به برتری دست یافتند. آرسن ونگر باور دارد شاگردانش در دیدار دیشب عملکردی مشابه دیدار با بایرن ارائه کردند.




متیو فلامینی بار دیگر به آرسنال می پیوندد
نوشته شده در جمعه 31 مرداد 1392
بازدید : 126
نویسنده : محمدمیرعالی{مدیر وب}

 به گفته رسانه های انگلیسی، متیو فلامینی در آستانه پیوستن به آرسنال قرار دارد.

ونگر در حالی که تنها چند روز دیگر به پایان نقل و انتقالات تابستانی باقی مانده است، می خواهد متیو فلامینی را به عنوان بازیکن آزاد پس از 5 سال به آرسنال باز گرداند.




کلوپ: خط حمله مان به خوبی فصل قبل نیست
نوشته شده در پنج شنبه 31 مرداد 1392
بازدید : 181
نویسنده : محمدمیرعالی{مدیر وب}

  یورگن کلوپ، سرمربی موفق دورتموند، معتقد است تیمش در خط حمله به خوبی فصل گذشته نیست و باید مقابل وردربرمن بهتر عمل کند.

اعتقاد دارد تیمش خلاقیت فصل گذشته را ندارد، ولی به خریدهایش اطمینان دارد: "تنزل در خط حمله در ابتدای فصل غیرمعمول نیست، ولی فصل گذشته خلاق تر بودیم."

 




زوبیزارتا: بارسا می دانست ویا بازیکن بزرگی است
نوشته شده در پنج شنبه 31 مرداد 1392
بازدید : 137
نویسنده : محمدمیرعالی{مدیر وب}

 مدیر ورزشی آبی اناری ها اعلام کرد که باشگاه از انتقال داوید ویا به اتلتیکو مادرید پشیمان نیست و او برای ویا آرزوی بهترین ها را در آینده دارد

 

 

 

 

آندونی زوبیزارتا پس از بازی رفت سوپرکاپ اسپانیا که میان بارسلونا و اتلتیکو مادرید برگزار شد در گفتگو با خبرنگار اسپورت گفت که عملکرد ویا باعث نشده کاتالان ها شگفت زده شوند.




بازدید : 133
نویسنده : محمدمیرعالی{مدیر وب}

 در آستانه میزبانی قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انگلستان از شاگردان مورینیو، ریو فردیناند، بازی برابر لیورپول و سیتی را مهمتر از چلسی عنوان کرد.

ریو فردیناند با رد کردن حساسیت بازی چلسی و منچستریونایتد، لیورپول و سیتی را تیم های اصلی در رقابت با یونایتد دانست.




بازدید : 142
نویسنده : محمدمیرعالی{مدیر وب}

 بایرن مونیخ، قهرمان سه گانه اروپا، اخیرا قرارداد فرانک ریبری را تمدید کرده، ولی برای تمدید قرارداد چهار بازیکن دیگر حاضر در این تیم، منتظر عملکرد پپ گواردیولا در فصل جاری است.

کارل هاینز رومنیگه، مدیر اجرایی بایرن مونیخ، اعلام کرده باشگاهش فعلا برنامه ای برای تمدید قرارداد با دیوید آلابا، جرمی بوآتنگ، تونی کروس و آرین روبی ندارد. این چهار بازیکن همگی قراردادهایی تا سال 2015 دارند و انتظار می رفت بلافاصله پس از ریبری، اقدام به تمدید با آنها هم بشود. رومنیگه می گوید:




بازدید : 159
نویسنده : محمدمیرعالی{مدیر وب}

 این ملی پوش اسپانیایی در تمرینات روز گذشته رئال از ناحیه کف پا دچار شکستگی شد و تقریبا برای سه ماه از میادین دور خواهد بود.باشگاه رئال تایید کرد؛ آلونسو تحت عمل جراحی قرار گرفت

 
 باشگاه رئال مادرید تایید کرد که ژابی آلونسو، هافبک رئال مادرید، امروز با موفقیت تحت عمل جراحی قرار گرفت.



وصیه مورینیو به پرس: تیم رااز شر کاسیاس راحت کن
نوشته شده در پنج شنبه 31 مرداد 1392
بازدید : 105
نویسنده : محمدمیرعالی{مدیر وب}

 مورینیو سرمربی اسبق رئال قبل از جدایی از این تیم، به پرس رئیس باشگاه توصیه کرد که اگر می خواهدکه تیمش مجددا خوش بدرخشدوبه روزهای اوج بازگردد باید برخی از بازیکنان به فروش برسند

توصیه مورینیو به پرس: تیم رااز شر کاسیاس راحت کن

سایت گل- ایکر کاسیاس دروازه بان باتجربه رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا انتظار داشت تا باروی کار آمدن کارلو آنچلوتی برروی نیمکت مربیگری تیم مادریدی اوضاع برای او تغییر کرده و او به ترکیب اصلی تیمش بازگردد ولی در بازی رئال در هفته اول رقابتهای لالیگا مقابل بتیس شاهد حضور دیگو لوپس در درون دروازه تیم مادریدی بودیم و این طور به نظر می رسد که آنچلوتی بااین تصمیم شاید قصد داشته تا به اصطلاح گربه را دم حجله کشته و به کاسیاس این پیغام را بدهد که قرارنیست او دروازه بان بی رقیب تیمش باشد.




بازدید : 118
نویسنده : محمدمیرعالی{مدیر وب}

 گزارش ها در اسپانیا حاکی از آن است که بارسلونا گوشه چشمی به ایکر کاسیاس دارد.

مانه زنی ها حاکی از آن است که بارسلونا ممکن است برای خرید ایکر کاسیاس وارد عمل شود.




دی مارزیو: بیل با 93 میلیون پوند رئالی شد
نوشته شده در پنج شنبه 31 مرداد 1392
بازدید : 125
نویسنده : محمدمیرعالی{مدیر وب}

رئال مادرید با بیل به توافق نهایی رسیده و این بازیکن در همین هفته به رئال مادرید می‌پیوندد

رئال مادرید با بیل به توافق نهایی رسید.قیمت این توافق 93 میلیون پوند، با احتساب قیمت گذاری 15 میلیون پوندی فابیو کونترائو، مدافع چپ رئال مادرید اعلام شده است.




بازدید : 97
نویسنده : محمدمیرعالی{مدیر وب}

 رائول گونزالس امروز وارد مادرید شد و در کنار امیلیو بوتراگینئو، در کنفرانس خبری پیش از دیدار جمعه جام سانتیاگو برنابئو که با حضور باشگاه السد قطر و رئال مادرید، باشگاه سابق و حال حاضر وی، حاضر شد.

  این اسطوره باشگاه رئال مادرید در کنفرانس خبری اعلام کرد:" بازی احساسی‌ خواهد بود. من دیگر در سطح اول اروپا بازی نمی‌‌کنم اما خوشحالم که بار دیگر پیراهن رئال مادرید را به تن‌ خواهم کرد. سه‌ سال پیش نتوانستم آنگونه که می‌‌خواهم خداحافظی کنم."




مورینیو: بازی کثیفی بود‎؛ تا پای جان جنگیدیم
نوشته شده در پنج شنبه 31 مرداد 1392
بازدید : 101
نویسنده : محمدمیرعالی{مدیر وب}

 خوزه مورینیو اذعان دارد که برد چلسی مقابل آستون ویلا در یک "بازی کثیف" رقم خورده است.

، پس از برتری بحث برانگیز شیرهای لندنی مقابل آستون ویلا در دیدار شب گذشته، سرمربی چلسی اعتراف می‌کند تیمش شایسته کسب سه امتیاز نبوده و تساوی 2-2 نتیجه عادلانه است.