بوندس لیگا: فرایبورگ 1 - 1 بایرن مونیخ؛ توقف بایرن در شب مصدومیت شواین اشتایگر

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نیمه اول دیدار با دفاع و پرس فشرده بازیکنان فرایبورگ آغاز شد که همین امر باعث شده بود بایرنی ها در 15 دقیقه ابتدایی بازی نتوانند علیرغم در اختیار داشتن توپ و میدان موقعیت جدی روی دروازه حریف خلق کنند.

در دقیقه 33 بازی سانتر توماس مولر در سمت راست دفاع فرایبورگ به شکیری رسید و این بازیکن ریز نقش توانست با ضربه ای زیبا دروازه حریف را باز کند، نیمه اول با همین تک گل به سود بایرن مونیخ به پایان رسید.

در نیمه دوم بازی هم باز این شاگردان پپ گواردیولا بودند که صاحب توپ و میدان بودند اما با بی دقتی مهاجمان این تیم از جمله کلودیو پیزارو بختهای مسلم گلزنی را یکی پس از دیگری از دست دادند تا اینکه در دقیقه 85 نیکولاس هوفلر مهاجم تعویضی تیم فرایبورگ توانست سانتر ارسالی از جناح راست تیمش را با ضربه ای سر ضرب وارد دروازه نویر کند تا در پایان بازی با حساب یک بر یک مساوی به پایان برسد.

نکته قابل توجه و البته نگران کننده برای بایرنی ها در این دیدار، مصدومیت شواین اشتایگر در دقیقه 76 بازی بود که باعث تعویض اجباری این بازیکن شد، در صورتی که شواینی دچار مصدومیت جدی شده باشد سومین مصدوم خط میانی بایرن بعد از مارتینز و تیاگو خواهد بود که این امر می تواند موجب بروز مشکلات فراوانی در تیم پپ گواردیولا شود.

بایرنی ها با از دست دادن دو امتیاز این بازی مجموع امتیازات خود را به 10 رساندند تا با یک بازی بیشتر نسبت به سایر رقبا بطور موقت به صدر جدول بوندسلیگا برسند.

ترکیب دو تیم:

فرایبورگ: باومن، دیاگنه، سورگ، گینتر، گونتر، فرناندز، اشمید، شوستر(نیکولاس هوفلر 61)، گوئده(مایک هانکه 75)، فرایس

بایرن مونیخ: نویر، دانته، فن بویتن، رافینیا، کونتنتو، شواین اشتایگر(ریبری 77)، کروس، مولر، گوتزه(لام 62)، شکیری، پیزارو(ماندزوکیچ 87)

آمار بازی:

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 6 شهريور 1392برچسب:, ] [ 17:46 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 218
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 564
بازدید ماه : 556
بازدید کل : 30927
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1