فابرگاس: هرگز به فکر جدایی نبوده ام؛ بودن در بارسلونا برایم افتخار است

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





او به TVE گفت: "من هزگر نگفته ام که می خواهم بروم. من چنین حرفی را نه به مربی و نه به رئیس باشگاه نگفته ام.

شما نمی توانید به خاطر برخی اظهارات خبرنگاران و روزنامه نگاران در توئیتر، واقعیت را تشخیص دهید. رؤیای من موفقیت در اینجاست. من مشتاقم تا به بازی کردن برای این باشگاه ادامه دهم- من قرارداد دارم و افتخار می کنم که عضوی از بارسلونا هستم."

فابرگاس سپس در مورد تاتا مارتینو و دیدار برگشت سوپرکاپ اسپانیا نیز صحبت کرد.

"تاتا مردی است که واقعاً فوتبال را درک می کند. خیلی عجیب است که همه چیز تا این حد خوب پیش می رود. او یکی از آن صداهایی را دارد که شما را برای خوب بازی کردن قانع می کند.

بازی مقابل اتلتیکو سخت خواهد بود. آنها تیم بزرگی هستند که همواره گلزنی می کنند."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 6 شهريور 1392برچسب:, ] [ 17:49 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 485
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 831
بازدید ماه : 823
بازدید کل : 31194
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1