گوتی دستیار تیم زیر ۱۱ ساله‌های رئال مادرید شد

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طرفداری - رئال مادرید همچنان مشغول برگرداندن بازیکنان سابق خود به باشگاه است. در آخرین اقدام، خوزه ماریا گوتیرز، ملقب به" گوتی" به تیم نونهالان رئال مادرید خواهد پیوست و در کنار سانتیاگو سولاری مشغول کار خواهد بود. سولاری وظیفه هدایت تیم زیر ۱۵ ساله‌های رئال مادرید را بر عهده دارد.

به گزارش مارکا، شماره ۱۴ سابق لوس بلانکوس دستیار تیم نونهالان رئال مادرید خواهد بود و کودکان زیر ۱۱ ساله را تمرین خواهد داد. هدف، مطابقت پذیری وی با شرایط باشگاه است. وی از فردا در والدیباس مشغول به کار خواهد شد. گوتی در چند ماه اخیر باید کلاس‌های مربیگری را با موفقیت پشت سر بگذارد و در حال حاضر وی باید هر چه سریع تر مسئولیت هدایت تیم نونهالان رئال مادرید را بپذیرد. شاید دلیل اینکه گوتی نتوانسته است سرمربی تیم زیر ۱۱ ساله‌ها باشد به این دلیل است که کلاس‌های باقی‌ مانده مربیگری وی، اکثراّ در اواخر هفته برگزار می‌‌شود و به همین دلیل وی در بسیاری از بازی‌های رئال مادرید غایب خواهد بود. به همین دلیل خود این بازیکن و باشگاه تصمیم گرفته اند که وی فصل آینده به این عنوان برسد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 6 شهريور 1392برچسب:, ] [ 17:58 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 766
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 1112
بازدید ماه : 1104
بازدید کل : 31475
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1