هشت بازيكني كه در مجموع نقل و انتقالات بيشترين هزينه را به خود اختصاص داده اند

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





8- رونالدو از برزيل – 103 ميليون يورو

رونالدوي برزيلي بي ترديد يكي از برترين مهاجمان تاريخ فوتبال است كه موفق به فتح جام جهاني 2002 نيز شده است. در طول دوران بازيگري وي براي تيم هاي مختلف اروپايي نظير آيندهون، بارسلونا، اينترميلان، رئال مادريد و ميلان بازي كرده است و اين تيم ها براي به خدمت گرفتن وي 103 ميليون يورو هزينه كرده اند.

7- رابي كين از ايرلند – 106 ميليون يورو

حضور رابي كين در اين رده بتدي شايد براي بسياري غير منتظره باشد ولي وي در دوران بازيگري خود كه بيشتر در ليگ برتر انگليس بوده است براي تيمهاي اينترميلان، ليدز، ليورپول و تاتنهام به ميدان رفته است و اين تيم ها در مجموع براي خريد او 106 ميليون يورو هزينه كرده اند.

6- كريستيانو رونالدو از پرتغال – 110 ميليون يورو

تيم هاي منچستريونايتد و رئال مادريد براي خريد كريستيانو رونالدو در مجموع 110 ميليون يورو هزينه كرده اند، ابتدا منچستر با هزينه اي به مبلغ 16 ميليون يورو، وي را از اسپورتينگ ليسبون خريداري كرد و بعد وي را در انتقالي به ارزش 94 ميليون يورو به رئال مادريد واگذر نمود.

5- رادامل فالكائو از كلمبيا– 115 ميليون يورو

هزينه انتقال اين فصل فالكائو از مادريد به موناكو به مبلغ 51 ميليون يورو، يكي از گران ترين انتقالات سال 2013 مي باشد. تيم هاي مختلف براي به خدمت گرفتن اين مهاجم گلزن تا كنون 115 ميليون يورو هزينه كرده اند.

4- خوان سباستين ورون از آرژانتين – 122 ميليون يورو

ورون در طول دوران بازيگري خود نسبت به تيم هاي خود وفادار نبوده است و براي 6 تيم مختلف اروپايي بازي كرده است كه اين تيم ها شامل سامپدوريا،‌ پارما، لاتزيو، اينترميلان، چلسي و منچستريونايتد مي باشند. اين تيم ها در مجموع 122 ميليون يورو براي خريد اين هافبك خلاق هزينه كرده اند.

3- هرنان كرسپو از آرژانتين – 122 ميليون يورو

كرسپو نيز مانند هم وطنش ورون در دوران حرفه اي خود بازي در تيم هاي مختلفي را تجربه كرده است و انتقال وي از پارما به لاتزيو به مبلغ 55 ميليون يورو در زمان خود ركورد بازر نقل و لنتقالات بود. تيم هاي مختلف اروپايي براي در اختيار داشتن كرسپو در مجموع 122 ميليون يورو هزينه كرده اند.

2- نيكلاس آنلكا از فرانسه – 140 ميليون يورو

آنلكاي فرانسوي كه در رده دوم اين رده بندي قرار گرفته است، تجربه زيادي را در تيم هاي مختلف اروپايي اندوخته است. وي براي تيم هاي آرسنال،‌رئال مادريد، چلسي، منچستر سيتي، پاريس سن ژرمن، بولتون و چند تيم ديگر بازي كرده است و اين تيم ها براي به خدمت گرفتن وي 140 ميليون يورو هزينه كرده اند.

1- زلاتان ابراهيمويچ از سوئد – 175 ميليون يورو

اين مهاجم گلزن سوئدي كه رده اول اين رده بندي را به خود اختصاص داده است، سابقه حضور در  بهترين تيم هاي اروپايي را در كارنامه خود دارد. وي براي تيم هاي،‌ آزاكس، يوونتوس،‌ اينترميلان، بارسلونا، ميلان و پاريس سن ژرمن به ميدان رفته است و اين تيم ها براي خريد وي در مجموع 175 ميليون يورو هزينه كرده اند. انتقال وي از اينتر به بارسلونا از گران ترين انتقالات به حساب مي آيد، در اين انتقال اينتر علاوه بر دريافت 50 ميليون يورو، اتوئو را نيز به خدمت گرفت.

احتمال دارد اين رده بندي با انتقال گرت بيل از تاتنهام به رئال مادريد تغييراتي پيدا كند.  


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 6 شهريور 1392برچسب:, ] [ 18:20 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 243
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 589
بازدید ماه : 581
بازدید کل : 30952
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1