کنفرانس مطبوعاتی مربی بارسلونا پیش از بازی برگشت سوپرکاپ اسپانیا

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





تاتا مارتینو پیش بینی کرد که مانند بازی گذشته، مالکیت توپ و میدان دست بارسلونا باشد و اتلتیکو مادرید سعی می کند از فضاهای پشت بازیکنان ما استفاده کند. ما باید بازی همیشگی خود را به نمایش بگذاریم، اگر موفق به انجام این کار شدیم می توانیم پیروز میدان باشیم. تاتا درباره اهمیت سوپرکاپ گفت: "به هر حال شروع کردن فصل با پیروزی بهتر از شروع با شکست است! به دست آوردن سوپرکاپ انگیزه زیادی برای ادامه فصل به ما می دهد."
سرجیو بوسکتس، هافبک دفاعی بارسلونا روز گذشته (سه شنبه) قرارداد خود را تا سال 2018 تمدید کرد، تاتا در این رابطه گفت: "باشگاه با تمدید قرارداد بوسکتس سرمایه گذاری بزرگی کرد! وجود بوسکتس در تیم حیاتی است، او به خوبی تعادل تیم را حفظ میکند."
تاتا مارتینو درباره حرکت گودین در بازی رفت سوپرکاپ که با اشاره دست به هم تیپی اش گفت روی مسی خطا کند گفت: "اشاره گودین به هم تیمی اش را دیدم. من او را پیش تر و هنگامی که در پاراگوئه بودم در کوپا آمریکا دیدم، او بازیکن با شخصیتی است."
تاتا در جواب خبرنگاری که از وی پرسید چرا در بازی دادن به نیمار تردید دارد گفت: "من هم مانند همه شما دوست دارم مسی و نیمار را با هم در زمین ببینم اما هماهنگ شدن تدریجی نیمار با تیم چیزی است که به دنبال هستیم، نیمار از نظر بدنی و فنی با تیم هماهنگ نشده و باید مراقب باشیم که به وی آسیب نرسانیم."
مربی آبی اناری ها ادامه داد: "نیمار بازیکن جوان و کم سن و سالی است، من میخواهم نیمار 10-12 سال برای بارسلونا بازی کند، نمی خواهم برای اینکه مشکل خود را حل کنم به او بازی دهم و سایر چیزها را در نظر نگیرم. مهم ترین مسئله این است که نیمار در شرایط خوبی باشد."
وی در جواب خبرنگار دیگری که پرسید چرا نیمار تنها در نیم ساعت آخر بازی به زمین می آید گفت: "رفتار نیمار بسیار خوب است، او به خوبی تمرین می کند. طبیعی است که هر بازیکنی می خواهد همیشه بازی کند اما هنگامی که یک بازیکن از نظر جسمانی به آمادگی لازم نرسیده باشد بهتر است تدریجا به تیم اضافه شود. به این ترتیب شاهد عملکرد بهتری از وی خواهیم بود، نیمار تنها 30 دقیقه بازی می کند و بسیار خوب خود را نشان می دهد و کاری را انجام می دهد که بعضی دیگر از بازیکنان در 90 دقیقه انجام می دهند."
تاتا مارتینو در ادامه از هماهنگ شدن خوب نیمار با تیم گفت: "کاری که نیمار هر بار که به زمین می آید انجام می دهد آسان نیست، عملکرد او در آینده بهتر نیز می شود. نیمار با این سن کم فشار زیادی را تحمل می کند، بازیکنان کمی وجود دارند که این قابلیت نیمار را دارند. این بازیکنان مانند مسی و مارادونا با این خصوصیت متولد می شوند! آن ها می توانند به خوبی این فشار را تحمل کرده و تنها در فکر کمک کردن به تیم باشند."
مربی بارسلونا در پایان به شایعاتی که در مورد جذب مهاجم جدید به گوش می رسید پایان داد و گفت بارسا مهاجم جدیدی در تابستان به خدمت نخواهد گرفت: "در مورد نیازهای تیم پیش از شروع شدن لالیگا صحبت می کنم نه اکنون که بازی ها شروع شده است. من به بازیکنان تیم اعتماد دارم و یک تیم کامل بخصوص در خط دفاعی در اختیار دارم. در ادامه بازی ها به نقاط ضعف تیم پی خواهیم برد، نقل و انتقالات تابستان را پیش رو داریم."

بارسلونا و اتلتیکو مادرید بامداد پنج شنبه ساعت 1:30 در بازی برگشت سوپرکاپ اسپانیا به میدان خواهند رفت. بازی رفت این دو تتیم در ویسنته کالدرون با تساوی 1- 1 به پایان رسید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 6 شهريور 1392برچسب:, ] [ 18:35 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 741
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 1087
بازدید ماه : 1079
بازدید کل : 31450
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1