اولی هوینس: گواردیولا مایل ها جلوتر از مورینیو قرار دارد

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





با این حال اولی هاینس رئیس باشگاه بایرن مونیخ معتقد است همین که گواردیولا جانشین مربی بزرگی مانند یوپ هاینکس شده است یعنی از لحاظ فنی نسبت به رقیب خود برتر است.

در همین رابطه هوینس در مصاحبه با بیلد گفت:" پپ و مورینیو در یک نبرد جالب برای چند فصل در اسپانیا با هم مبارزه کردند که در پایان این مربی کنونی تیم ما بود که پیروز از آن میدان خارج شد."

وی افزود:" همیشه کشش خاصی بین این دو وجود دارد، من تا به حال راجع به مورینیو با پپ صحبت نکرده ام، اما می دانم که آنها دوستان خیلی خوبی برای یکدیگر نیستند."

هوینس راجع به بازی جمعه شب گفت:" این یک دوئل فریبنده و زیبا با بعضی چیزهای اضافه خواهد بود، یک طرف پپ گواردیولا به عنوان مربی تیم ما و در طرف دیگر مورینیو به عنوان مربی تیم خوب چلسی. من نمی دانم که آنها با هم دست خواهند داد یا نه که البته واقعاً هم مهم نیست، اما پپ برای ما یک مربی بسیار ارزشمند و قابل احترام است ضمن اینکه من علاقه ندارم راجع به مورینیو قضاوتی داشته باشم."

وی در پایان افزود:" واقعیت این است که ما گواردیولا را نسبت به مورینیو ترجیح دادیم و او را به عنوان مربی تیم خود انتخاب کردیم، فکر می کنم که این به خوبی و روشنی نشان دهنده همه چیز است."

دیدار سوپرکاپ اروپا جمعه شب میان دو تیم بایرن مونیخ و چلسی انجام خواهد شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 6 شهريور 1392برچسب:, ] [ 20:32 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 772
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 1118
بازدید ماه : 1110
بازدید کل : 31481
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1