مصاحبه آرسن ونگر بعد از صعود به مرحله گروهی

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





در مورد مصدومیت ها...
نکته منفی امشب همین بود. بهای سنگینی برای مصدومیت ها متحمل شدیم زیرا پودولسکی را از دست دادیم. نمی دانم مصدومیت رمسی چقدر بد است. نمی دانم ویلشر چطور به مشکل مچ پای خود واکنش نشان می دهد. باید صبح چهارشنبه آن را چک کنیم.

در مورد خطاهای آخر بازی...
بله. دو تکلی که روی ویلشر زده شد ناراحت کننده بود. نمی توانم اوضاع را اکنون تغییر دهم. او حالش خوب به نظر می رسد. پودولسکی قطعا 21 روز بیرون خواهد بود و باید ببینیم کشاله ران رمسی فردا چه واکنشی نشان می دهد.

در مورد فکر کردن به بیرون کشیدن ویلشر...
می‌خواستم او را بیرون بکشم، بله البته. می خواستم با 10 نفر بازی کنم. ما 2-0 جلو بودیم. آنها باید در 10 دقیقه 5 گل می زدند. فکر کنم حتی در 10 دقیقه هم می توانستیم از این مسئله جلوگیری کنیم!

در مورد اینکه آیا ویلشر میخواست بازی را ادامه دهد یا نه...
بله می خواست ادامه دهد.

در مورد افزایش ضرورت خرید جدید...
باید ببینیم مصدومیت ها چقدر بد است. ما در بازار فعالیم و نمی توانم بیشتر از این چیزی بگویم. همه این را می دانند. تمام دنیا اکنون این موضوع را می دانند. نمی توانم بیشتر از این در کنفرانس خبری چیزی بگویم زیرا همه چیز گفته شده است و هنوز چیزی به سرانجام نرسیده است بنابراین می توانم سوالات شما را درک کنم اما نمی توانم در حال حاضر جواب های بیشتری بدهم.

در مورد اینکه آیا ویلشر و رمسی در بازی بعد به میدان می روند یا نه....
جک می تواند برای یکشنبه خوب شود و امیدوارم آرون هم مشکلی نداشته باشد. نمی دانم مصدومیت در چه حد است. در 3-4 دقیقه پایانی رمسی را بیرون کشیدم اما نمی دانم مصدومیتش در چه حد است. هنوز او را ندیده ام.

در مورد اینکه آیا شما تصمیم گرفتید رمسی بیرون آید یا نه...
بله تصمیم من بود. خودش می خواست بازی را ادامه دهد.

در مورد گزارشاتی از حضور پدر خوان ماتا در ورزشگاه...
چون بازی دیشب را دیدم، من هم مثل شما شنیدم که او ممکن است در بازار در دسترس باشد. نمی دانم. هر چند در انگلستان باشگاه ها علاقه زیادی به فروش بازیکن به یکدیگر ندارند.

در مورد عملکرد رمسی...
او اکنون به نقطه اوج رسیده است. به ویژه گل دوم او را دوست داشتم. تمام کنندگی خوبی بود و یک سال قبل او اینگونه از این فرصت ها استفاده نمی کرد. هر هفته پیشرفت می کند، این نکته مثبتی برای ماست زیرا یک سال پیش خیلی ها عملکرد آرون رمسی را زیر سوال می بردند.

در مورد رسیدن به دور گروهی برای 16 فصل پیاپی...
معتقدم در سطح بالا، مشکل ترین مسئله داشتن ثبات است. البته که این یک دستاور خوب است اما اگر به باشگاه هایی که این کار را کرده اند نگاه کنید، فقط 3 باشگاه هستند که در کل اروپا توانسته اند این کار را انجام دهند. زیاد شنیده ام که این کافی نیست و با آن موافق هم هستم. اما هنوز هم این مسئله نشان می دهد که ما به شکل قابل توجهی ثبات داشته ایم. جاه طلبی ما خیلی بیشتر از این هاست و از این لحاظ با همه موافقم.

در مورد امکان پارگی همسترینگ پودولسکی...
فکر می کنم پودولسکی برای 3 هفته بیرون باشد.

در مورد قبول شکست در خرید وین رونی...
ببینید ما نمی توانیم در مورد بازیکنانی که با باشگاهشان قرارداد دارند صحبت کنیم. وقتی بازیکنی قرار دارد، باید به آن احترام بگذارید. اگر بخواهید بازیکن بخرید، اول باید با باشگاه او صحبت کنید. فکر کنم همه ما باید این موضوع را قبول کنیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 6 شهريور 1392برچسب:, ] [ 22:3 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 582
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 928
بازدید ماه : 920
بازدید کل : 31291
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1