برترین پیروزی های لیورپول مقابل یونایتد در آنفیلد

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





شماره 10: لیورپول 3 - 1 منچستر یونایتد (فوریه 1978)

لیورپول فصل گذشته در فینال جام حذفی به منچستر یونایتد باخته بود. به هر جهت شاگردان باب پیزلی اولین کاپ اروپایی خود را فتح كردند. این بازی در فوریه همان سال برگزار شد و قرمزها با گل های گرام سونس، رای کندی و جیمی کیس پیروز شدند.

 

شماره 9: لیورپول 3 - 1 منچستر یونایتد (نوامبر 2001)

مایکل اوون با دو گلی که به ثمر رساند لیورپول را به رده دوم جدول رده بندی فرستاد اما، این بازی با گلی که یان آرنه ریسه بر روی ضربه ایستگاهی به ثمر رساند همیشه در خاطره ها خواهد ماند.

 

شماره 8: لیورپول 2 - 0 منچستر یونایتد (آپریل 1992)

تلگراف بعد از این بازی نوشت: "آتش زیر خاکستر منچستر یونایتد برای کسب قهرمانی لیگ بالاخره خاموش شد."

پیروزی لیورپول در این بازی بدین معنا بود که لیدز به قهرمانی می رسد و 25 سال بدون قهرمانی لیگ یونایتد همچنان ادامه خواهد داشت. گل های ایان راش و مارک والترز این پیروزی را رقم زد.

شماره 7: لیورپول 2 - 0 منچستر یونایتد (مارچ 2001)

استیون جرارد توپ را با یک شوت زیبا از بالای سر فابین بارتز عبور داد و تنها چند دقیقه قبل از پایان نیمه اول رابی فاولر بر روی پاس جرارد با عبور از گری نویل گل دوم لیورپول را به ثمر رساند.

 

شماره 6: لیورپول 2 - 1 منچستر یونایتد (ژانویه 2012)

برای خیلی از لیورپولی ها نمی توانست شیرین تر از این باشد. بردن منچستر یونایتد و حذف آن ها از جام حذفی با گل دقیقه 88 درک کویت. زمانی که درک کویت بعد از ضربه سر اندی کرول توپ را از کنار دی خئا عبور داد آنفیلد در حال انفجار بود.

 

شماره 5: لیورپول 2 - 1 منچستر یونایتد (نوامبر 1985)

جان مالبی در دو دقیقه موفق شد دو گل به ثمر برساند و گل پاول مک گرس را جبران کند. جان با یک فرار 50 متری موفق شد گل اول خود را به ثمر برساند اما, این گل به خاطر اعتصاب فیلمبرداران ضبط نشده بود. به هرحال خود مالبی موفق شد یک کپی از آن را به دست آورد و در سال 2009 آن را پخش کرد.

 

شماره 4: لیورپول 1 - 0 منچستر یونایتد (فوریه 2006)

گل دقیقه 18 پیتر کراوچ برای فرستادن لیورپول به دور چهارم جام حذفی انگلیس کافی بود. شاگردان رافائل بنیتر در نهایت در کاردیف به قهرمانی دست پیدا می کنند و ضربه سر پیتر کراوچ نقش موثری در این راه داشت.

شماره 3: لیورپول 3 - 1 منچستر یونایتد (مارچ 2011)

پیتر بردسلی در سال 1990 آخرین بازیکن لیورپولی بود که موفق به هتریک مقابل منچستر یونایتد شده بود. در روز تولد 60 سالگی کنی داگلیش درک کویت اسم خود را در تاریخ ثبت کرد. درست است که او تمامی گل ها را از فاصله خیلی کم به ثمر رساند اما، هر گل او باعث خوشحالی های وسیع بر روی سکوها می شد.

 

شماره 2: لیورپول 3 - 0 منچستر یونایتد (آپریل 1964)

لیورپول اکو بعد از این پیروزی گزارش داد که چگونه هواداران قرمزها با شعارهای خود موفق شدند دنیس لاو را اذیت کنند در حالی که در زمین مسابقه گل ایان کالاگان و دو گل از آلف اروسمیت بعد از 17سال زمینه ساز اولین قهرمانی لیورپول در لیگ شد.

 

شماره 1: لیورپول 4 - 0 منچستر یونایتد (سپتامبر 1990)

یونایتد مقابل حضار در آنفیلد کاملا از هم گسیخته بود به صورتی که تیم کنی داگلیش با چهار گل میهمان خود را بدرقه کرد. پیتر بردسلی مقابل شیاطین سرخ هتریک کرد و جان بارنز هم با گل چیپی که زد بزرگ ترین پیروزی قرمزها مقابل یونایتد در 65 سال گذشته را رقم زد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 7 شهريور 1392برچسب:, ] [ 1:47 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 308
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 654
بازدید ماه : 646
بازدید کل : 31017
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1