مصاحبه کامل ریبری با سایت بوندس لیگا: سال ها رویای توپ طلا را داشته ام؛ دیدار جمعه انتقام نیست آن فی

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





مشروح مصاحبه ریبری با این سایت به شکل زیر می باشد.

- آقای ریبری به زودی وقت تصمیم گیری برای بهترین بازیکن سال اروپا می شود. به نظرتان می توانید برای اولین بار این عنوان را کسب کنید.

 فصل گذشته عالی بود. در نتیجه شانس من قطعا زیاد خواهد بود.
من مطمئنم. من هر کاری که می توانستم انجام دادم. سخت است اما من آرامم.
خیلی ها این موضوع و بردن این عنوان توسط من را انکار نمی کنند.

- رقبای خود لیونل مسی و رونالدو را چه گونی ارزیابی می کنید؟

شما در رابطه با دو بازیکن شگفت انگیز صحبت می کنید. هر دوی آن ها تعدا باور نکردنی گل زده اند. من بیشتر یک بازی ساز و پاسور هستم هر چند که بعض وقت ها مثل بازی مقابل نورنبرگ در اوایل همین هفته گل هم می زنم.

-  این که این عنوان به شما برسد چه قدر اهمیت دارد؟

من خیلی خوشحال و مفتخر خواهم شد. من قبلا نیز دو مرتبه بازیکن سال فرانسه شده بودم. اما هنوز جایزه های بین المللی دیگری مانده است و این خیلی بزرگ خواهد بود.

- و اگر اتفاق نیفتد؟

زندگی در جریان است. به علاوه من در ماه ژانویه فرصت تصاحب توپ طلای فیفا را نیز خواهم داشت و برای آن نیز امیدوارم. من برای سال ها رویای آن توپ طلا را داشته ام.

- شما فصل گذشته به همراه بایرن با پیروزی در لیگ قهرمانان اروپا، بوندس لیگا و دی اف بو پوکال موفق به کسب سه گانه شدید و تاریخ را ساختید اما شما هنوز هم مصرانه چیز های دیگری می خواهید. این را چه گونه توضیح می دهید؟

این خیلی مهم هست که همیشه در سطح بالایی متمرکز بمانید. اگرچه ما فصل گذشته موفق شدیم تا تمام جام ها را ببریم اما، اکنون سرمربی جدیدی داریم که او هم می خواهد نتایج خوبی بگیرد و در این مقطع موفق باشد.
ما نیز تشویق خواهیم شد چرا که، ما نیز اهدافی داریم که می خواهیم به هر قیمتی به آن ها دست یابیم. از نظر من آن چه که بیشتر از همه چیز مهم است این که است که ما در ادامه نیز از فوتبالمان لذت ببریم. تا زمانی که ما این کار را انجام بدهیم موفق خواهیم بود. البته، رقابت در ترکیب تیم بسیار سخت شده است. اما مثل فصل گذشته ما همدیگر را به جلو هل می دهیم. در نتیجه ما اهدافمان را به خطر نمی اندازیم.

- اهدافتان چیست؟

ما می خواهیم مثل فصل گذشته باشیم و عناوین بیشتری دریافت کنیم.  در نتیجه از عنوان بوندس لیگا و لیگ قهرمانانمان دفاع کنیم و در پایان چشمانم به توپ طلای سال است.

- جمعه در پراگ برای بازی سوپر کاپ باید به مصاف چلسی بروید. آیا این یک عنوان مهم در کلکسیون شما خواهد بود.

این بازی متفاوتی است چرا که چلسی با نظم و سازمان دهی شده است. من فکر می کنم که حریف انگلیسی می گذارد تا به آن ها حمله کنیم و سپس به ما ضد حمله خواهند زد.
ما این عنوان را می خواهیم و هر چه در توان داریم برای به دست آوردنش خواهیم گذاشت. و همه به خاطر این است که بایرن هنوز این عنوان را نبرده است.

- آیا می توانیم آن را انتقام فینال 2 فصل پیش بدانیم؟

+ خیر، ما بهتر از آن ها بودیم اما چلسی در پنالتی ها برد. آن فینال فراموش شده است. در زندگی نیاز داری که دوباره آغاز کنیم. ما فصل قبل این را ثابت کردیم . هر چه که در این بازی هست در رابطه با برنده همین بازی است.

- همچنین رویارویی سختی میان مورینیو و گواردیولا خواهد بود.

بله درست است و ما به سرمربی تیم کمک خواهیم کرد. به طوری که یک تجربه دلپذیر برایش باشد. ما هر چه که داریم به او خواهیم داد. من مطمئنم که این اتفاق می افتد.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 7 شهريور 1392برچسب:, ] [ 1:59 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 417
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 763
بازدید ماه : 755
بازدید کل : 31126
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1