الگری: استعفا می دهم؛ اگر می توانید مانند من نتیجه بگیرید

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





الگری که از شایعات منتشر شده بسیار عصبانی بود، به Sport Mediaset گفت: "ما به مرحله بعد راه پیدا کردیم و در لیگ قهرمانان امسال بازی خواهیم کرد، اما امشب، شروعمان در سری آ در ژانویه را برای من تداعی کرد."

"بازیکنان من با تمام توان جنگیدند، هرچند پی اس وی یک تیم خوب با بازیکنانی تکنیکی بود، اما ما موفق شدیم در نیمه دوم نیز با تلاش خود از سد آن ها عبور کنیم."

"تنش ها و نگرانی هایی پیش از این بازی وجود داشت، اما بازیکنان من به خوبی دفاع کردند و ما تنها چند موقعیت در اختیار حریف خود قرار دادیم."

هنگامی که از الگری در مورد موقعیت شغلی اش سوال شد، وی پاسخی غیر منتظره داد.

"من چند سال در اینجا بوده ام، اما ممکن است فردا (امروز) استعفا دهم. در این مورد امشب (دیشب) فکر خواهم کرد. من امشب کمی ناراحت هستم. زمانی که چنین نوشته هایی را می خوانم، انتظار دارم مردم منفعل تر عمل کنند. باید به کار دیگران احترام گذاشته شود، اما من از کارم لذت می برم."

"من از عملکرد تیم راضی‌ هستم، اما امشب (دیشب) بسیار عصبانی‌ هستم. خوشبختانه بازیکنان تیم این بازی را بردند و موجب ‌‌شدند تا کمی‌ مسائل سرگرم کننده ایجاد شود."

"افرادی از بیرون سعی داشتند من را عصبانی کنند، اما این کارشان نتیجه نمی دهد. من با مدیران، بازیکنان و باشگاه رابطه خوبی دارم. عده ای همچنان دوست دارند مطالبی دروغین و مزخرف بنویسند. خب بیایید و به جای من بر روی نیمکت بنشینید و اگر توانستید نتایج من را کسب کنید."

"این را می گویم، زیرا شما در حال حاضر و بعدا با مشکلاتی روبه رو می شوید. من امیدوارم زمانی که به کارم خاتمه دادم، که شاید در 60 سالگی اتفاق بیفتد، من به لیوورنو خواهم رفت و در کنار دریا به ماهیگیری و خوردن غذا و نوشیدنی خوب خواهم پرداخت. ممکن است چند بازی را از اینجا یا جای دیگر مشاهده کنم، اما هیچگاه در کار دیگران دخالت نمی کنم."

"من از عملکرد بازیکنانم خوشحال هستم، زیرا آن ها شب خوبی به من، هواداران و رییس دادند. من از حامیان و هواداران تیم که در سخت ترین لحظات در کنار باشگاه ایستادند، تشکر می کنم. دیگر نمی خواهم در مورد بازی صحبتی کنم، زیرا نتیجه مهم است و در مورد آن صحبت می شود."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 7 شهريور 1392برچسب:, ] [ 10:34 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 238
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 584
بازدید ماه : 576
بازدید کل : 30947
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1