مارتینو:اینیستا؟ این ترکیب به نظر من برای این بازی مناسب بود؛این جام مال تیتو است

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





*فرصت های کم گلزنی: من این طور فکر نمی کنم. مایک پنالتی داشتیم و نیمار و مسی فرصت های متعددی داشتند. آیااین فرصت ها در مقایسه با مالکیتی که برتوپ داشتیم کم بود؟نه. بیشترین موقعیت های بارز گلزنی را ما داشتیم.3شوت به دروازه داشتیم و والدس 2 توپ را مهار کرد.آنها دوبار به دروازه ما رسیدند ووالدس مانع از گلزنی آنها شد.باید برخی مسائل را اصلاح کنیم

*داوری: واکنش نیمار به نظرم خوب بود و حس نکردم که خسته است.من هیچ حرفی برای گفتن درمورد داور ندارم

*نیمکت نشینی اینیستا: به نظر من دربازی 4شنبه باید این یازده نفر را به میدان می فرستادم. دیگر حرفی برای گفتن نیست

*ویلانوا:این دقیقا چیزی است که قبل ازبازی هم گفتم.هیچ چیزی تغییرنکرده.این فینال را عملکرد خوب پارسال تیم ، پیش روی ما گذاشت. اگر قهرمان شدیم، این قهرمانی مال تیتو و اعضای کادر فنی است.

*ارسالهای بلند: تساوی دربازی رفت هم با ارسالهای بلند به دست آمد.گاهی وقتها نیاز است که با توپهای بلند بازی کرد. ما دراین بازی هم سعی کردیم که با 5 بازیکن میانی این سیاست را دنبال کنیم. همان طور که دربازی رفت هم اتفاق افتاد، وقتی حریف از نظر فیزیکی قوی است باید این طور بازی کرد

*خطاها: این خطاها اتفاق افتاد. فکر می کنم اتلتیکو23 خطا داشت و بارسا 10 تا

*40روز تمرین و حالا جشن قهرمانی: این قهرمانی مال بازیکنان است؛ چون شایستگی اش را دارند

*سطح فوتبالی بارسا: زمانی که برای یک جام می جنگی، آنچه مهم است فتح آن است. حالا اسمش هرچه می خواهد باشد. ما می خواستیم با سرعت بالا و دقت زیاد جام را مال خودماان کنیم. فصل تازه شروع شده و به نظرم اصلا بد نیست. ما می بایست دوباره حس می کردیم که قوی هستیم. شاید تیم ما و رئال بیش از سایر تیم ها روی فرم هستند

*مسی:من با مسی صحبت کردم. به نظر من خیلی هیجان انگیز است که او پست بازی اش را تغییر دهد. او ممکن است از گلزنی دورشود ولی در مصاف های تک به تک خیلی ساده تراز سد حریفان عبور می  کند

*مسی و نیمار:هرکدام از آنها بازی خوبی را انجام دادند؛ درست است که خیلی با هم مشارکت نداشتند، چون زیاد همدیگر را پیدا نمی کردند .نیمار کمی عقب تر بود و لئو هرزمانی که عقب می رفت در سوی دیگر میدان بود. شرایط فیزیکی باانجام بازیهای بیشتر بهتر می شود و ما نمی توانیم در ابتدای فصل درمورد بازیکنان ریسک کنیم

 foton

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 7 شهريور 1392برچسب:, ] [ 10:45 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 525
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 871
بازدید ماه : 863
بازدید کل : 31234
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1