بالوتلی: آیندهوون را کشتیم؛ گلم را به برلوسکونی تقدیم نمی کنم

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





میلان موفق شد با نتیجه 4-1 در مجموع دو دیدار از سد آیندهوون عبور کند و بواتنگ 2 بار و بالوتلی یک بار در دیدار برگشت برای روسونری گلزنی کردند.

بالوتلی در مورد عملکرد دور از انتظار میلان در شکست 2-1 شنبه شب در مقابل هلاس ورونا اظهار داشت: "در ورونا یک بازی بد را پشت سر گذاشتیم. اما این چیزها اتفاق می افتد. بهتر است در بازی ابتدای فصل بد بازی کنیم تا اینکه در بازی انتهای فصل بد بازی کنیم."

"البته که طبیعی است که من می خواهم اسکودتو و لیگ قهرمانان اروپا را از آن خود کنم، اما مهمترین چیز این است که تمام بازی ها را مهم فرض کنیم."

گزارشگر از بالوتلی پرسید که آیا می خواهد گل خود را به سیلویو برلوسکونی رییس تیم تقدیم کند. او در پاسخ گفت: "از رییس تیم عذر می خواهم، اما من این گل را به مینو رایولا تقدیم می کنم."

روز گذشته مینو رایولا گفته بود که ارزش ماریو بالوتلی و پل پوگبا حداقل دو برابر گرت بیل می باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 7 شهريور 1392برچسب:, ] [ 10:59 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 295
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 641
بازدید ماه : 633
بازدید کل : 31004
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1