شزنی: روی بسته نگه داشتن دروازه وسواس دارم

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





"می دانستیم که باید کارمان را به درستی انجام دهیم. در خارج از خانه نتیجه خیلی خوبی بدست آوردیم و مساله تنها حفظ تمرکز روی این 90 دقیقه بود که این کار را انجام دادیم بنابراین خوشحالیم. می خواستیم در قابت بزرگی مانند لیگ قهرمانان حاضر باشیم، شما هم از ما انتظار داشتید که صعود کنیم و ما این کار را به خوبی انجام دادیم. این کار برای حفظ جایگاه ما در لیگ قهرمانان کافی بود.

هفته خوبی برایمان بود. بازی هفته قبل مقابل استون ویلا دشوار بود اما اوضاع را تغییر دادیم. اکنون بسیار با اعتماد به نفس هستیم. تا حدودی خود را اثبات کردیم و امیداورم بتوانیم به این روند ادامه دهیم."

آرسنال به خوبی به شکست روز نخست خود در لیگ برتر واکنش نشان داد و شزنی تحت تاثیر عملکرد خط دفاعی در این دیدارها قرار گرفته است و امیدوار است آنها در دیدار یکشنبه نمایش مشابهی داشته باشند.

"بسیار خوشحالم. وقتی مدافعان اینگونه کار می کنند این مساله کار را برایم آسان تر می کند. امیدوارم بتوانیم در دیدارهای بیشتر لیگ برتر دروازه خود را بسته نگه داریم زیرا هنوز این کار را انجام ندادیم. این تا حدودی یک وسواس برای من است بنابراین امیدوارم بتوانیم در این زمینه بهتر شویم.

دوست ندارم گلی دریافت کنم. گلی که مقابل فولهام دریافت کردیم ذهنم را درگیر کرد. کارم را به خوبی انجام می دهم. موفق شدیم در 3 بازی گذشته 2 بار دروازه خود را بسته نگه داریم. امیدوارم بتوانیم همچنان بهتر شویم و در این صورت راضی می شوم.

تنها می خواهیم به هواداران چیزی برای تشویق بدهیم و مطمئنم شویم که در دیدار یکشنبه 3 امتیاز را می گیریم. می دانیم این بازی چقدر مهم است. نه تنها بخاطر 3 امتیاز بلکه بخاطر روحیه اطراف باشگاه. مطمئن می شویم که همانند امروز و بازی های اخیر به درستی کارمان را انجام می دهیم. امیدوارم این مساله نتیجه را به نفع ما رقم بزند."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 7 شهريور 1392برچسب:, ] [ 12:2 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 522
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 868
بازدید ماه : 860
بازدید کل : 31231
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1