وولکات: اسپرز به هیچ وجه قوی تر از ما نیست

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





"نه، به هیچ وجه. احساس می کنم خیلی خیلی قوی هستیم. همه می گفتند ترکیب ما خیلی ضعیف است و نفرات زیادی نداریم اما فکر می کنم در چند بازی گذشته نشان دادیم که به سرعت نتیجه بد دیدار نخست را جبران کرده ایم و ثابت کردیم بسیاری از افراد اشتباه می کنند. هر باشگاه متفاوت است و تاتنهام از پول خود خیلی خوب استفاده کرده است. اما برای ما بازیکنان، تنها چیزی که می خواهیم خوب عمل کردن در دیدار یکشنبه است، اهمیت نمی دهیم اگر آنها ستاره های 30 میلیون پوندی جذب کرده باشند.

آنها بازیکنان خوبی دارند و مربی خوبی نیز دارند اما نیاز داریم مطمئن شویم که بر روی خود متمرکز شده ایم. با سبکی که در حال حاضر بازی می کنیم، بارو داریم می توانیم هر تیمی را شکست دهیم. بازی بزرگی است و همیشه از آن لذت می برم. هواداران این دیدار را بسیار خاص می کنند. خیلی زود این بازی انجام می شود اما ما بازیکنان عاشق آن هستیم و این دیداری است که همواره بی صبرانه به آن نگاه می کنم.

تاتنهام در حال حاضر خیلی خوب کار می کند اما ما بسیار آماده ایم. بنابراین برای یک هوادار بی طرف فوتبال، منظره چشمگیری است."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 7 شهريور 1392برچسب:, ] [ 12:6 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 156
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 502
بازدید ماه : 494
بازدید کل : 30865
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1