رمزی: اکنون در مقابل دروازه خونسرد تر هستم

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرون رمسی احساس می کند اکنون در مقابل دروازه خونسرد تر و است و با اعتماد به نفس بیشتری کار می کند.

"همیشه در موقعیت گلزنی قرار می گیرم، حتی فصل گذشته اینطور بود اما برای ضربه زدن به سمت چهارچوب زیاد خونسرد نبودم. در حال حاضر احساس اعتماد به نفس دارم و مسائل تنها بطور طبیعی صورت می گیرند. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

فکر می کنم با مصدومیتی که داشتم، زمان زیادی طول کشید تا از نظر ذهنی بر آن غلبه کنم. اکنون آن را پشت سر گذاشتم و احساس می کنم بار دیگر با اعتماد به نفس هستم. مسائل درون زمین بطور طبیعی رقم می خورند بنابراین در حال حاضر احساس خوبی دارم.

در این ورزش، اعتماد به نفس نکته بزرگی است و احساس می کنم قطعا این بزرگ ترین تغییر در من بود. در بخش پایانی فصل گذشته و در فصل جدید احساس کردم اعتماد به نفس بیشتری دارم و واقعا فکر می کنم این بزرگ ترین تغییر در بازی من بود."

آرسنال در بازی بعدی خود در دربی شمال لندن مقابل تاتنهام قرار می گیرد و رمزی امیدوار است آنها عملکرد خود در 2 بازی قبلی را تکرار کنند.

"بازی فوق العاده ای می شود. هر دو تیم بی صبرانه در انتظار آن هستند. ما در خانه به میدان می رویم و در چند فصل گذشته در این دیدار نتایج خوبی گرفته ایم. اکنون 3 نتیجه عالی بدست آورده ایم و واقعا مطمئن هستیم و امیدوارم بتوانیم از آن در دیدار مقابل اسپرز استفاه کنیم.

نتایج 5 - 2 بازی های فوق العاده ای بودند . بازی های بزرگی بودند. در آن بازی ها کار را خیلی خوب شروع نکردیم اما مسیری که به بازی بزگشتیم، بازی را در اختیار گرفتیم و در هر دو بازی پیروز شدیم کاملا خاص بود. امیدوارم بار دیگر بتوانیم آن را تکرار کنیم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 7 شهريور 1392برچسب:, ] [ 12:27 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 75
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 421
بازدید ماه : 413
بازدید کل : 30784
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1