اریک لاملا: رم جاه طلبی نداشت ولی روزی بر می گردم

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





لاملا گفت: "شاید من قادر به این نبودم که تمام کارهایی را که می توانستم و می خواستم را انجام دهم. همچنین در رم همه تیم چیزی را از دست داده بودند."

"امیدوارم این فصل بهتر شود. من دیده ام که بچه ها تشنه موفقیت و بسیار متمرکز هستند. برای باشگاه، مربی و هم تیمی هایم آرزو دارم که تا آنجایی که می توانند موفق باشند."

لاملا ادامه داد: "افتخار می کنم که برای رم بازی کرده ام و امیدوارم روزی به این باشگاه برگردم."

"همینطور برای خودم امیدوارم که در تاتنهام خوب بازی کنم. آماده ام. می خواهم تشکر کنم و به هوادارای که همیشه با من خوب بودند ادای احترامی کرده باشم. من همه آن ها را در آغوش می گیرم. آن ها همیشه در قلب من باقی خواهند ماند."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 7 شهريور 1392برچسب:, ] [ 13:15 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 668
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 1014
بازدید ماه : 1006
بازدید کل : 31377
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1