رونی سکوتش را شکست: واکنش هواداران یونایتد باورنکردنی بود

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





رونی دراین بازی برای اولین بار در طول این فصل در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت و مقابل تیمی به میدان رفت که بی صبرانه خواهان به خدمت گرفتن اوست. در این بازی رونی نمایش خیره کننده ای را به اجرا گذاشت و مورد تشویق و حمایت هواداران یونایتد قرار گرفت.

گل دات کام چندی پیش در گزارشی به این نکته اشاره کرده بود که رونی نگران آن است که در صورت انجام نشدن انتقالش به استمفورد بریج، با واکنش تند هواداران یونایتد مواجه شود ولی بعد از حمایت هواداران اولدترافورد از رونی، حالا این ستاره انگلیسی از طرفداران تیمش تشکر کرده است.

رونی در صفحه فیس بوکش نشود:« واکنش باورنکردنی ای از هواداران یونایتد را شاهد بودم. از شما متشکرم. واقعا از حمایت شما متشکرم. این برای من معنا و مفهوم زیادی داشت.»

درجریان دیدار دوشنبه شب که با تساوی بدون گل دو تیم به پایان رسید رونی یکسره مورد تشویق هواداران قرار می گرفت و البته هنوز مشخص نیست که آیا او درطول این فصل در یونایتد ماندگار خواهدبود و یا اینکه در روزهای پایانی بازار تابستانی یا در بازار زمستانی به تیم دیگری خواهد پیوست.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 7 شهريور 1392برچسب:, ] [ 13:43 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 235
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 581
بازدید ماه : 573
بازدید کل : 30944
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1