توز: مجبور شدم سبک بازی ام را تغییر دهم؛بازی درایتالیا سخت تر از انگلیس است

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





این ستاره آرژانتینی قبل از انتقال به یووه هفت سال در لیگ برتر انگلیس بازی می کرد و پیراهن تیم های وستهم ، منچستریونایتد و منچسترسیتی را برتن می کرد. او حالا معتقد است که بازی کردن در سری آ سخت تر از لیگ برتر است.

تبس در گفتگو با لاستامپا گفت:« فوتبال در ایتالیا سخت تر از انگلیس است. پس من باید برخی چیزها را تغییر می دادم. در فصل اول حضورت در یک تیم نمی توانی کاملا توپ را در اختیار داشته باشی، چون اگر از سد یک بازیکن عبور کنی بازیکن دیگری به سراغت می آید و بعد هم بازیکن سوم می آید و توپ را از تو می گیرد.»

آپاچی ادامه داد:« یک فوروارد باید حرکات خوبی داشته باشد و کنته در این راستا مرا راهنمایی می کند. او تا به اینجا 10 راهکار پیش روی من قرار داده تا شرایطم را بهبود ببخشم. وقتی می گویم که او مثل سرالکس فرگوسن به جزئیات توجه  می کند، دروغ نگفته ام.»

تبس در ادامه به این نکته اشاره کرد که از سیستم تاکتیکی یوونتوس لذت می برد. او فصل را در کنار میرکو ووچینیچ شروع کرده است:« من در سیستم تیم به خوبی جا افتاده ام. این نقش و وظیفه من است. اگر ما به سیستم 3-3-4 بازی می کردیم، من مهاجم میانی تیم می شدم. »


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 7 شهريور 1392برچسب:, ] [ 13:46 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 245
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 591
بازدید ماه : 583
بازدید کل : 30954
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1