اوزیل: از رقابت با بیل نمی ترسم؛ بدون شک در ترکیب اصلی خواهم بود

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





انتظار می رود که مادریدی ها با قیمتی رکورد شکن [100 میلیون یورو] این بازیکن 24 ساله را از تاتنهام به خدمت خواهند گرفت و حالا اوزیل روشن کرده است که با آغوشی باز از بازیکن ولزی استقبال خواهد کرد.

این ملی پوش آلمانی به Bild گفت: "در رئال مادرید، ما از انتقال هر بازیکنی که ترکیب تیم را قوی تر کند، خوشحال می شویم. این دلیلی است که من هیچ مشکلی با خرید بیل ندارم.

وقتی برای باشگاه بزرگی مانند رئال مادرید بازی می کنید، همواره رقابت برای کسب جایگاه در تیم وجود خواهد داشت. می دانم چگونه با این موضوع کنار بیایم. من هرگز باشگاه را به خاطر رقابت کردن برای حضور در ترکیب ترک نخواهم کرد.

این چهارمین فصل حضور من در باشگاهی است که هموراه جزو ترکیب اصلی آن بوده ام. من دقیقاً می دانم که چه توانایی هایی دارم. من اعتماد مربی را احساس می کنم و هیچ شکی ندارم که دوباره در ترکیب اصلی خواهم بود."

اوزیل 24 ساله همچنین در مورد آینده اش در رئال مادرید نیز صحبت کرد و اظهار کرد که حداقل تا پایان قرارداد کنونی اش در مادرید خواهد ماند.

"می توانم تضمین کنم که تا پایان قرارداد فعلی ام که تا سال 2016 است، در مادرید خواهم ماند؛ و مشخصاً نمی دانم بعد از آن چه اتفاقی خواهد افتاد."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 7 شهريور 1392برچسب:, ] [ 15:14 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 449
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 795
بازدید ماه : 787
بازدید کل : 31158
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1