تاتا مارتینو سوپرکاپ را به ویلانووا اهدا کرد

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





به گزارش سایت گل تاتا مارتینو در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی، قهرمانی در سوپرکاپ اسپانیا را نتیجه کار خوب تیتو ویلانووا، مربی سابق بارسلونا که به دلیل بیماری مجبور شد از مربیگری استعفا دهد و بازیکنان تیم در فصل گذشته دانست که با قهرمانی در لالیگا توانستند در سوپرکاپ اسپانیا نیز شرکت کنند. بازیکنان بارسلونا پس از تساوی 1- 1 هفته گذشته در ویسنته کالدرون، شب گذشته (چهارشنبه شب) با تساوی 0 - 0 در کمپ نو و با کمک قانون گل زده در خانه حریف موفق شد یازدهمین سوپرکاپ تاریخ باشگاه را بدست آوردند.
تاتا مارتینو در کنفرانس مطبوعاتی پیش از هر صحبتی بدست آوردن سوپرکاپ را نتیجه زحمات تیتو ویلانووا دانست و این قهرمانی را به او تقدیم کرد: "حضور ما در سوپرکاپ به دلیل کار خوب تیم در فصل گذشته بود. حضور من روی نیمکت مربیگری بارسلونا نیز پس از یک تراژدی صورت گرفت. قهرمانی امروز ما حاصل کار بازیکنان تیم، تیتو ویلانووا و کادر مربیان اوست."

لیونل مسی و نیمار برای اولین بار در یک بازی رسمی از ابتدا در ترکیب بارسا قرار گرفتند، تاتا مارتینو امیدوار است مسی و نیمار بتوانند زوج خوبی در خط حمله ی بارسلونا باشند: "آن ها یک بازی خوب را به نمایش گذاشتند هر چند به اندازه کافی با همدیگر هماهنگ نبودند اما من مطمئن هستم آن ها همدیگر را در زمین پیدا خواهند کرد."

بارسلونا رقابت های لالیگا را 1 سپتامبر با سفر به والنسیا از سر خواهد گرفت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 7 شهريور 1392برچسب:, ] [ 17:54 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 326
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 672
بازدید ماه : 664
بازدید کل : 31035
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1