ساباتینی برای جذب ساخو راهی فرانسه می شود

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ساخو 23 ساله به دنبال یک باشگاه جدید است و قصد دارد پیش از اتمام موعد فصل نقل و انتقالات راهی تیمی جدید شود.

لیورپول و میلان قصد جذب این مدافع جوان را دارند، اما با توجه به صحبت های ناصر ال خلایفی، انتقال وی تیمی دیگر کمی مشکل به نظر می رسد.

ال خلایفی به تازگی به روزنامه اکیپ گفته بود: "ساخو کودکی از باشگاه است، دقیقا مانند استیون جرارد در لیورپول. تصور اینکه وی پیراهن تیمی دیگر را بپوشد سخت است و من از ترک تیم توسط وی تعجب خواهم کرد. من با وی صحبت کردم. حرف من کاملا روشن است که ما قصد حفظ وی را داریم و برای این کار از هیچ کاری دریغ نخواهیم کرد."

باشگاه رم پیش از این مارکینیوش را با مبلغ 32 میلیون یورو به پاریسن ژرمن فروخته بود و اکنون قصد جذب ساخو را با مبلغ 10 میلیون یورو دارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 7 شهريور 1392برچسب:, ] [ 20:46 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 770
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 1116
بازدید ماه : 1108
بازدید کل : 31479
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1