مورینیو: ماتا بخش جدا نشدنی چلسی است

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





مورینیو در آستانه دیدار مقابل بایرن مونیخ گفت: "او مقابل منچستر یونایتد بازی نکرد، چون گزینه و انتخاب من بود.من همیشه دلایلی برای انتخابم دارم."
 

"حس می کنم که این وظیفه من است که به بازیکن دلایل را توضیح دهم و همین کار را هم کردم."
 

"فکر نمی کنم وظیفه من باشد که به رسانه ها توضیح دهم، همیشه این کار را هم انجام نمیدهم. همه چیز بین من و خوان شفاف است. هیچ مشکلی نداریم. فکر می کنم او بازیکن بسیار مهمی برای ماست. او می خواهد برای ما مهم باشد."
 

"او می خواهد بماند، من هم از او می خواهم که بماند، باشگاه هم می خواهد که خوان بماند. داستان درست نکنید."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 7 شهريور 1392برچسب:, ] [ 23:56 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 73
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 419
بازدید ماه : 411
بازدید کل : 30782
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1