خداحافظی لیائیچ با فلورانسی ها

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





وی در این باره اظهار داشت: "من همیشه رابطه خوبی با هم تیمی هایم داشتم. واقعا نمی فهمم چرا داستان اختلاف من و گومز در روزنامه ها منتشر شد در حالی که چنین چیزی اتفاق نیفتاده است. من همیشه رابطه خوبی با طرفداران داشتم و حالا می خواهم از آنها به خاطر حمایت و لطفی که به من داشتند تشکر کنم. اتفاقات مختلفی افتاد و من بارها گفتم می خواهم در فلورانس بمانم اما در نهایت نتوانستم با مسئولان این تیم برای تمدید قرارداد به توافق برسم."

وی در ادامه گفت: "گزینه دیگری هم وجود داشت و بدین ترتیب من رم را انتخاب کردم و به نظرم حالا همه خوشحال و راضی هستند. واقعا تاسف آور است که باید فلورانس را ترک کنم. من همیشه طرفدار این تیم خواهم ماند. من عاشق این شهر و مردمش هستم."

میلان هم تلاش زیادی برای به خدمت گرفتن لیائیچ داشت اما مسئولان فیورنتینا مقاومت کردند.

و اما صحبت های لیائیچ: "من هرگز پیش قراردادی با میلان امضا نکردم. من تنها به مدت دو ماه با مسئولان فیورنتینا در مورد تمدید قرارداد مذاکره کردم. ما به توافق نرسیدیم پس به گزینه بعدی فکر کردیم. از همه مردم فلورانس خداحافظی می کنم و مطمئنا به این شهر باز خواهم گشت. من یک خانه در این شهر خریدم و حالا هم قصد ندارم آن را بفروشم! امیدوارم دوباره همدیگر را ملاقات کنیم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 8 شهريور 1392برچسب:, ] [ 2:26 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 515
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 861
بازدید ماه : 853
بازدید کل : 31224
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1