مورینیو: سوپر کاپ بین من و پپ نیست، بین چلسی و بایرن است

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





اما خود ژوزه میرینیو این رقابت را تکذیب می کند و معتقد است این بازی رقابتی بین دو تیم است و نه دو مربی.

آقای خاص در کنفرانس خبری دیروز در این باره گفت:" انی مسبقه بین من و پپ نیست، بین بایرن مونیخ و چلسی است. نه پپ بایرن را قهرمان اروپا کرده و نه من چلسی را قهرمان لیگ اروپا. حالا ما مربی این تیم ها هستیم پس این درباره ما نیست."

مورینیو درباره بایرن مونیخ و نقاط قوت آن ها هم گفت:" نقطه قوت آن ها کل تیم است. تیمی که تشکیل شده بازیکنانی که در بهترین دوران زندگی ورزشی خود به سر می برند. همه آن ها بسیار بسیار با تجربه هستند و فکر می کنم میانگین سنی تیم آن ها 27 یا 28 سال باشد، سال بعد از سال آن ها  به همراه باشگاه و تیم ملی کشورشان در بهترین زقابت ها حضور داشته اند."

"وهمین طور آن ها از فصلی می آیند که در آن بی نقص بودند زیرا فقط تیم های بی نقص می توانند سه گانه را فتح کنند. بار ها برابر آن ها قرار گرفته ام، چند باری در سال های گذشته و بقیه در سال های دور. مهم نیست با چه روشی بازی می کنند با چه بازیکنانی دارند، آن ها همیشه قدرتمندند و باشگاه بزرگی هستند."

مورینیو در ادامه درباره اهمیت سوپر کاپ برای تیمش و بازیکنانش هم گفت:" سال گذشته این تیم در لیگ اروپا بازی می کرد به همین دلیل این بازی خیلی مهم است. نمی خواهم بازیکنانم فکر کنند که می توانند مثل بازی در لیگ اروپا و فصل پیش بازی کنند. لیگ قهرمانان به کلی یک سیاره دیگر است و دقیقا به همین دلیل بازی برابر بایرن شروع خوبی برای ما است."

بایرن مونیخ تا کنون موفق به فتح سوپر کاپ اروپا نشده است و چلسی هم سال گذشته در سوپر کاپ اروپا مغلوب اتلتیکو مادرید شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 8 شهريور 1392برچسب:, ] [ 14:4 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 408
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 754
بازدید ماه : 746
بازدید کل : 31117
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1