بوتراگوئنو: تجربه آنچلوتی برای شکست دادن یوونتوس به کار می آید؛ ترک ها میزبان خوبی هستند

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





بوترا به Goal گفت: "گروه سختی است و خیلی مهم است که به عنوان تیم اول صعود کنیم، چرا که در مرحله حذفی انجام بازی برگشت در خانه بسیار سخت است ولی بهتر است که در خانه باشد!

2 بازی مقابل یوونتوس به مانند سایر دیدار ها مهم است. کارلو مربی بسیار با تجربه ای است، و قطعاً از آنجایی که او هم ایتالیایی است به خوبی می داند که چگونه می توانیم با یوونتوس رقابت کنیم. اما این تنها توانایی او نیست، به طور کلی فکر می کنم او مربی بزرگی است و از تجربه اش در هر بازی استفاده خواهد کرد."

مادرید اولین بازی مرحله گروهی خود را با سفر به ترکیه در مقابل گالاتاسارای انجام خواهد داد؛ تیمی که فصل گذشته در مرحله یک چهارم نهایی با وجود پیروزی در بازی برگشت، در مجموع به دست رئال مادرید حذف شد و اکنون این مرد 50 ساله در مقابل رسانه ها اظهار کرده است که انتظار بازی سخت دیگری در تورک تلکام آرنا دارد.

"آنجا فضای فوق العاده ای دارد. آنها بی اندازه از بازیکنان و تیمشان حمایت می کنند. هواداران این تیم فوق العاده اند. همچنین، من باید بگویم که وقتی ما آنجا بودیم، مردم ترکیه و این باشگاه بسیار دوستانه بودند و میزبان بسیار خوبی بودند. آنها تیم بزرگی هستند و کار را برای ما سخت خواهند کرد."

بوتراگوئنو در مورد 10مین قهرمانی رئال مادرید در چمپیونزلیگ محتاطانه صحبت کرد و گفت تا پایان فصل راه زیادی باقی مانده است.

"قطعاً ما در هر رقابتی که شرکت می کنیم، هدفمان پیروزی است و تلاش خواهیم کرد تا بهترین عملکرد را داشته باشیم. اما تمام جزئیات هم مهم خواهند بود، بنابراین ما باید روی مرحله گروهی تمرکز کنیم و تلاش کنیم تا به مرحله بعد صعود کنیم. این رقابت ها واقعاً سخت است."

رکورد دار قهرمانی در چمپیونزلیگ، با 9 قهرمانی، از زمانی که با نتیجه 2 - 1 در فینال همپدن پارک گلاسکو [2002] مقابل لورکوزن پیروز شد، موفق به تکرار آن نشده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 8 شهريور 1392برچسب:, ] [ 15:44 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 455
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 801
بازدید ماه : 793
بازدید کل : 31164
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1