هاینکس: گاهی اوقات مجبور بودم ریبری را به نیمکت نشینی تهدید کنم!

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





در همین مورد، هاینکس با ارسال تبریک نامه ای به کیکر نوشت: 
فرانک این افتخار را به تو تبریک می گویم، از صمیم قلب برایت خوشحالم چرا که این عنوان را در عین شایستگی بدست آوردی.

هاینکس در ادامه می گوید: "ما در این سال ها هر روز با هم تمرین می کردیم، ما با هم رایطه ای دوستانه داشتیم و من به خوبی می دانستم که تو بازیکنی احساسی هستی که به اعتماد مربیت احتیاج داری."

وی اضافه می کند: "ما گاهی اوقات جر و بحث هایی داشتیم، بطور مثال پس از شکست در فینال چمپیونز لیگ به تو و روبن گفتم، این برای من کافی نیست، باید بیشتر و بیشتر تلاش کنید، اگر می خواهید موفقیتی چشمگیر بدست آورید؛ اما تو بخوبی نشان دادی که بازیکنی موفق و در اختیار تیم هستی که موفقیت تیم برایت ارزشمندتر از موفقیت شخصی است."

یوپ 69 ساله در پایان می گوید: "خیلی خوشحالم، چرا که بعد از قهرمانی های پیاپی،  و شرکت در کار تیمی، با بدست آوردن این جایزه شخصی، به این نتیجه رسیدی که با کار تیمی و از خودگذشتگی می توان به همه عناوین دست پیدا کرد."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 8 شهريور 1392برچسب:, ] [ 15:49 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 626
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 972
بازدید ماه : 964
بازدید کل : 31335
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1