ساکی: من یکی‌ از هواداران آلگری هستم

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





حالا ساکی در این باره می‌‌گوید: "من چیزی بر علیه الگری ندارم که بگویم، کسی‌ که احترام زیادی برای وی قائل هستم. من از اولین اشخاصی‌ بودم که ابتدای آمدن وی به باشگاه، از وی تعریف کردم. پس من نمی‌‌توانم یکی‌ از آن افراد باشم. نمی‌‌دانم که دلیل این تصمیم چیست اما من الگری را یک مربی‌ فوق العاده می‌‌دانم که شخص بسیار خوبی‌ نیز است."

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 8 شهريور 1392برچسب:, ] [ 16:38 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 358
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 704
بازدید ماه : 696
بازدید کل : 31067
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1