هوینس: حرف های مورینیو نسنجیده است

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





هوینس در مصاحبه با نشریه کیکر گفت:" من فکر می کنم بازی برابر چلسی حیثیتی است. مخصوصا پس از این که دوباره مورینیو صحبت های نسنجیده ای را مطرح کرده است. فکر می کنم مربی ما به شدت آماده این بازی است."

هوینس امیدوار است تیمش جام را به خانه بیاورد ولی از این که شانس دوباره به یاری چلسی بیاید می ترسد، او در این باره گفت:" دعا می کنم و امیدوارم او (گواردیولا) برنده شود. فکر می کنم نیرو های دیگری هم وجود دارند که در برابر تیم های آلمانی قرار می گیرند."

دیدار سوپر کاپ اروپا امشب (جمعه شب) بین بایرن مونیخ و چلسی در پایتخت جمهوری چک برگزار خواهد شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 8 شهريور 1392برچسب:, ] [ 16:42 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 137
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 483
بازدید ماه : 475
بازدید کل : 30846
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1