یوهان کرویف: آژاکس می تواند از گروهش صعود کند

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا دیشب برگزار شد و طی آن تیم های پر قدرت بارسلونا و میلان با دو تیم آژاکس هلند و سلتیک اسکاتلند در گروه H این رقابت ها جای گرفتند تا گروه مرگ را تشکیل دهند.
حال با وجود نتایج چشم گیر فصل گذشته آژاکس از جمله پیروزی 3 بر آن ها برابر سیتی، یوهان کرویف معتقد است این تیم پر تجربه تر شده و می تواند از گروهش بالا بیاید.

او پس از قرعه کشی به خبرنگاران گفت: "این فوق العاده است که آژاکس می تواند برابر تیم های بزرگ اروپا به میدان برود. این گروه، گروه قهرمانان فوتبال است؛ شما باید از دیدن این بازی ها لذت ببرید.
ما (آژاکس) تیم جوانی داریم و باید منتظر بازی های خوب آن ها باشیم، هدف آن ها صعود به مرحله بعد است، بنابراین اجازه دهید صبر کنیم و ببینیم چه اتفاقی می افتد.
سال گذشته ما نشان دادیم که می توانیم در اروپا حرف برای گفتن داشته باشیم، آژاکس 3 بر 1 سیتی را شکست داد، حال دوباره هدف همان است."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 8 شهريور 1392برچسب:, ] [ 16:44 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 86
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 432
بازدید ماه : 424
بازدید کل : 30795
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1