فرارا: خوشحالم سفیر یوفا شده ام

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





به طور کلی این مرد 46 ساله، 11 سال باشکوه را همراه با بیانکونری سپری کرد و تا زمانی که در سال 2005 از دنیای فوتبال خداحافظی کرد، پیراهن این تیم را از تن بیرون نیاورد. پس از بازنشستگی به سرمربی سابق خود در یوونتوس یعنی مارچلو لیپی پیوست و به عنوان دستیار وی هدایت تیم ملی ایتالیا را بر عهده گرفت. وی به ایتالیا کمک کرد تا فاتح جام جهانی 2006 شود. او پس از هفت ماه هدایت یوونتوس از می 2009، به دلیل نتایج ضعیف از این تیم جدا شد و پس از آن هدایت تیم زیر 21 ساله های ایتالیا و باشگاه سمپدوریا را بر عهده گرفت.

فرارا در گفتگو با سایت یوفا اظهار داشت: "من می خواهم از یوفا بابت فرصتی که در اختیار من گذاشت، تشکر کنم. این رقابتی بزرگ است که من سازماندهی مناسبی برای آن یافتم. از اینکه به عنوان سفیر لیگ اروپا انتخاب شده ام، بسیار خوشحال و خشنودم. من فکر می کنم روز گذشته موقعیتی مشابه برای فیگو (وی دیروز به عنوان سفیر لیگ قهرمانان اروپا انتخاب شد) ایجاد شد. صحبت در مورد نمایندگی است، نمایندگی از یوفا در مورد آنچه که در طول سالیان گذشته رخ داده است."

"من خوش شانس هستم که فاتح جام یوفا شده ام. امروز به جای جام یوفا، لیگ اروپا جایگزین شده است و من تصور می کنم به این دلیل سفیر این رقابت ها شده ام که در گذشته ارزش هایم را در زمین و مهارت هایم را در آن زمان به نمایش گذاشته ام."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 8 شهريور 1392برچسب:, ] [ 19:28 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 642
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 988
بازدید ماه : 980
بازدید کل : 31351
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1