ونگر: بنتنر بخشی از برنامه های من است

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





مهاجم تیم ملی دانمارک مدت هاست مورد توجه هال سیتی قرار گرفته است اما استیو بروس مربی ببرها اعتقاد دارد قیمت بالای او تنها مانع پیش روی این انتقال است. بنتنر فصل پیش به طور قرضی در یوونتوس بازی کرد و در ده بازی که برای این تیم به میدان رفت هیچگاه موفق به گلزنی نشد. با این حال ونگر می گوید:

"او احتمالا پیش ما خواهد ماند و می تواند با الیویر ژیرو بر سر جایگاهش در ترکیب مبارزه کند. شانس او برای ترک باشگاه بسیار کم است. اگر نتواند به تیم دیگری برود، برای ما خوب و مناسب است، او شایسته حضور در اینجاست و من می خواهم از او استفاده کنم."

 

توپچی ها پیشنهاد 25.6 میلیون پوندی خود را برای جذب دی ماریا به رئال مادرید ارائه کردند و منتظر پاسخ اسپانیایی ها هستند. آنها متئو فلامینی را هم برای دومین بار به مدت سه سال به خدمت گرفتند و یایا سانوگو را نیز به عنوان بازیکن آزاد به جمع خود اضافه کردند. با این وجود هنوز هم فشار های زیادی برای تقویت ترکیب تیم به ونگر و سران باشگاه وارد می شود. ونگر در این باره گفت:

"ما از خرید بازیکن ترسی نداریم، مطمئن باشید و به من اعتقاد داشته باشید."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 8 شهريور 1392برچسب:, ] [ 19:30 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 767
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 1113
بازدید ماه : 1105
بازدید کل : 31476
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1