آنتونیو کونته: از انتقال ماتری و جاکرینی ناراحت هستم؛ بازی فردا متفاوت خواهد بود

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





در مقابل تیمی که دو هفته قبل ۴-۰ شکستش دادید، چه رویه ای را دنبال خواهید کرد؟

” آن فقط یک بازی و تلاشی برای قهرمانی بود. مطمئناً این بازی جداست و با بازی قبلی متفاوت است، از نظر تمامی جوانب. لاتزیو تیم بسیار سرسختی است، در تابستان نیز برای بودن در رده‌های بالایی تقویت شده است. مطمئناً آن‌ها تیمی به مراتب بالاتر از سطح کیفی که در دیدار سوپرکاپ شاهد بودیم هستند. با توجه به شرایط موجود بازی بسیار سختی را پیش بینی‌می‌کنم، باید مراقب باشیم و همه بازیکنان از ۱۱۰ درصد توان خود بهره گیرند.”

در خصوص انتقال ماتری چه نظری دارید؟

” از نظر کادرفنی فروش ماتری اصلا در برنامه ما نبود، همانطور که فروش جاکرینی در برنامه ما نبود. ما در خصوص مهاجمی صحبت می‌کنیم که در دو فصل اخیر بیشترین گل زده را برای یوونتوس داشته بود و ایمان کاملی بر روی او داشتیم. به هر حال مسائل اقتصادی در فوتبال ایتالیا این اجازه را نمی‌داد که این تعداد مهاجم را در تیم خود داشته باشیم. ما ۲۰ میلیون یورو برای سه خرید تابستانی خود هزینه کرده ایم و با فروش ماتری بخشی از آن را دوباره به دست آوردیم. “

آیا خرید دیگری در راه است؟

” همانطور که هفته گذشته گفتم، با باشگاه صحبت کرده ام، اما ما تصمیماتی داریم که تنها به مسئله بازیکنان ورودی ختم نمی‌شود ما بازیکن خروجی هم خواهیم داشت، به زودی شاهد تغییراتی خواهیم بود.”

ماروتا دیروز اعلام کرد که یووه می‌تواند در یک سطح با رئال به رقابت بپردازد نظر شما چیست؟

” ببینید اگر از نظر خرید و هزینه های باشگاه باشد ما توان این کار را نداریم، چون قطعاً ما برای یک بازیکن ۱۰۰ میلیون یورو هزینه نمی‌کنیم. ۱۰۰ میلیون یورو برای یک بازیکن یک شوخی عجیب است. اما ما سعی در پرورش استعدادهای تیم خود داریم، نه خرید استعدادهای تیم های دیگر.”


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 9 شهريور 1392برچسب:, ] [ 1:35 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 788
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 1134
بازدید ماه : 1126
بازدید کل : 31497
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1