ابراهیموویچ: برای القای ترس نیازی ندارم که مانند فالکائو لقبی داشته بشم/ خودم را با بالوتلی مقایسه ن

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





وی همچنین در مورد مصاحبه ماریو بالوتلی که گفته بود، مقایسه وی با زلاتان سبب خوشحالی‌ این مهاجم سوئدی می‌‌شود هم گفت:" خوب بالوتلی خود را با من مقایسه کرده است اما من خودم را با وی مقایسه نمی‌‌کنم."

ابراهیموویچ در مورد شرایط قهرمان لیگ فرانسه می‌‌گوید:" تیم از سال گذشته بهتر شده است و به سختی تمرین می‌‌کنیم. من کاملا راضی‌ هستم که گل زنی نکنم اما تیم به قهرمانی چمپیونزلیگ برسد. حتما این کار را خواهم کرد و مشکلی‌ با آن ندارم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 9 شهريور 1392برچسب:, ] [ 11:41 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 751
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 1097
بازدید ماه : 1089
بازدید کل : 31460
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1