رابین فن پرسی، بهترین بازیکن ماه منچستریونایتد

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فن پرسی در نخستین دیدار شیاطین سرخ در لیگ برتر هم 2 گل در پیروزی 4-1 تیمش برابر سوانسی به ثمر رساند و نقش زیادی در کسب سه امتیاز بازی داشت.

فن پرسی در رقابت با دنی ولبک و نمانیا ویدیچ 57 درصد آرا را کسب کرد. ویدیچ با 26 درصد در مکان دوم قرار گرفت و دنی ولبک با 17 درصد سوم شد.

فن پرسی در این باره گفت:"همیشه بردن جوایز خوشحال کننده است، مخصوصا اگر هواداران شما را انتخاب کنند. آنها هر هفته بازی های مارا می بینند، چه زمانی که در اولدترافورد بازی می کنیم چه زمانی که خارج از آن هستیم. بنابراین من از تمام هوادارانی که به من رای دادند تشکر می کنم."

"از اینکه 4 گل را به ثمر رسانده ام خوشحال هستم اما چیزی که برایم اهمیت دارد، شروع خوبی است که تیم داشته است. چیز های بیشتری در راه است."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 9 شهريور 1392برچسب:, ] [ 11:42 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 422
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 768
بازدید ماه : 760
بازدید کل : 31131
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1