کازورلا: برد دربی سال گذشته بهترین خاطره من بود

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





"بهترین خاطره ای که از لیگ برت دارم بهترین بازی من در این جام در برابر تاتنهام در ورزشگاه امارات است. نتیجه ی بسیار خوبی برای ما بود. من یک گل زدم و جو ورزشگاه عالی بود. بازی برگشت خوب نبود، باخت 2-1 آرسنال در ورزشگاه وایت هارت لین، ولی در مجموع این دو بازی بسیار خاص هستند .

تاتنهام همیشه در رقابت برای صعود به لیگ قهرمانان است، هر سال پیشرفت می کنند و آنها امسال بازیکنان بسیار خوبی اضافه کردند. آنها روبرتو سولدادو، پائولینیو و کپو را اضافه کردند، پس بسیار قوی هستند. روبرتو بازیکن بسیار خوبی است. تاتنهام در خرید او کار بسیار خوبی انجام داد و با گل هایش این را نشان می دهد. درست است که گرت بیل ممکن است از آنها جدا شود ولی باز هم آنها قوی هستند پس ما مقابل آنها قرار می گیریم و برای زدن گل های زیاد می جنگیم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 9 شهريور 1392برچسب:, ] [ 15:35 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 753
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 1099
بازدید ماه : 1091
بازدید کل : 31462
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1