آخرین اخبار و شایعات نقل انتقالات فوتبال اروپا (شنبه 31 آگوست)

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طرفداری- آخرین اخبار و شایعات نقل انتقالات فوتبال اروپا:

بارسا به دنبال کاردوزو: ممکن است بارسلونا قبل از اینکه پنجره نقل و انتقالات بسته شود، یک مهاجم دیگر به تیمش اضافه کند. تاتا مارتینو مشتاق است تا در تیمش پلان B داشته باشد، و از این رو به اسکار کاردوزو، که در پاراگوئه هم کار کرده اند، علاقه دارد.

منبع: El Mundo

 

کاکا در رادار آرسنال: آرسنال در حال سبک سنگین کردن انتقال کاکا است؛ بازیکنی که قبل از پایان مهلت نقل و انتقالات، اجازه جدایی از رئال مادرید را به دست آورده است.

منبع: Daily Telegraph

 

من یونایتد آماده ارائه پیشنهاد جدید برای هررا: بعد از اینکه پیشنهاد اولیه منچستریونایتد توسط باشگاه بیلبائو رد شد، آنها این بار قصد ارائه پینشهاد 30 میلیون پوندی به آندر هررا دارند.

منبع: Daily Mirror

 

آرسنال و مذاکره با کالو: آرسنال در حال مذاکره با بازیکن سابق چلسی، سالومون کالو است. بازیکنی که به دنبال جدایی از لیل است.

منبع: Daily Mail

 

لوی مصمم به فروش آدبایور و دفو: مدیر باشگاه تاتنهام مصمم است تا امانوئل آدبایور و جرمین دفو را قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات به فروش برساند تا ترکیب تیم سبک تر شود.

منبع: Daily Mirror

 

ساخو در آستانه پیوستن به لیورپول: گفته می شود مدافع میانی پاریسن ژرمن، ممدو ساخو در آستانه پیوستن به باشگاه لیگ برتری لیورپول است؛ قیمت این انتقال 23 میلیون یورو خواهد بود.

منبع: beIN SPORT

 

کاکا در حال مذاکره با میلان و 2 باشگاه انگلیسی: هافبک تیم رئال مادرید در حال مذاکره با آث میلان و 2 باشگاه انگلیسی است. این بازیکن برزیلی می خواهد برنابئو را ترک کند و در آستانه جام جهانی جایگاهی ثابت در ترکیب پیدا کند.

منبع: AS

 

رم پیشنهاد یونایتد برای ده روسی را رد کرد: باشگاه ایتالیایی، پیشنهاد 12 میلیون یورویی قهرمان لیگ برتر برای دنیله ده روسی را رد کرد.

منبع: talkSPORT

 

شالکه به دنبال آدبایور: باشگاه آلمانی برای زندگی بدون تیمو پوکی، که به سلتیک پیوست، قصد دارد امانوئل آدبایور را به خدمت بگیرد. دستمزد این بازیکن می تواند مشکل ساز شود، ولی گزینه انتقال قرضی هم وجود دارد.

منبع:  Bild

 

بری امیدوار به انتقال قرضی به اورتون: گرث بری آماده است تا دستمزد خود را برای انتقال به اورتون کاهش دهد و قبل از پایان فرصت نقل و انتقالات، پیراهن این تیم را به تن کند.

منبع: Daily Mail


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 9 شهريور 1392برچسب:, ] [ 15:38 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 428
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 774
بازدید ماه : 766
بازدید کل : 31137
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1