منچستریونایتد و میلان به دنبال کاکا

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





میلان به تازگی کوین بواتنگ را به شالکه فروخته است و طبیعتا تلاش زیادی خواهد کرد تا کاکا را بار دیگر به میلان بازگرداند. منچستریونایتد هم که در به خدمت گرفتن بازیکن در این تابستان ناکام عمل کرده است، در تکاپو افتاده است که بهترین بازیکن سال ۲۰۰۷ جهان را به ترکیبش اضافه کند.

دیوید مویس علاقه خود را برای به خدمت گرفتن بازیکن در روزهای پایانی فصل نقل و انتقالات نشان داده است. او در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر لیورپول اعلام کرد که ممکن است در ساعات پایانی فصل نقل و انتقالات، بازیکن یا بازیکن هایی را به خدمت بگیرند.

از فلینی به عنوان اصلی ترین هدف یونایتد یاد می شود، کاکا هم که به عنوان بازیکن آزاد می تواند در صورت موافقت مویس، به اولدترافورد برود.

دیروز البته گالیانی، نایب رئیس باشگاه میلان هم از تمایل میلان برای بازگرداندن کاکا سخن گفت. تمام این شواهد نشان می دهد که کاکا احتمالا در یکی از دو تیم میلان و منچستریونایتد، به فوتبال خود ادامه خواهد داد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 9 شهريور 1392برچسب:, ] [ 15:39 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 475
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 821
بازدید ماه : 813
بازدید کل : 31184
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1