نویر: پیروزی در پنالتی ها از نظر روانی خیلی مهم بود

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





در ضربات پنالتی دو تیم بسیار آماده نشان می دادند و بازیکنان تمام ضربات خود را به گل تبدیل می کردند تا این که مانوئل نویر پنجمین و آخرین پنالتی چلسی که توسط روملو لوکاکو نواخته شد را مهار کرد و تیمش را قهرمان سوپر کاپ اروپا کرد.

نویر در پایان بازی در مصاحبه با وب سایت بایرن گفت:" خوشبختانه این بار در ضربات پنالتی توانستیم پیروز شویم و این از نظر روانی خیلی مهم بود."

دروازه بان شماره یک تیم ملی آلمان ادامه داد:" بازیکنان خیلی خوب پنالتی هایشان را می زدند، به خصوص بازیکنان ما. خیلی خوب می شد که همین چیز را در فینال دو سال قبل هم می دیدیم. ولی به عنوان یک دروازه بان چه کاری از انسان بر می آید؟ فقط می توانید به ضربه زننده پنالتی واکنش نشان دهید و من هم تصمیم گرفتم به سمت چپم بپرم."

پیروزی در ضربات پنالتی از این جهت برای مونیخی ها با ارزش بود که آن ها در فینال 2012 در ضربات پنالتی مغلوب حریف لندنی شدند و پس از آن هم مشکلات عمده ای در پنالتی ها داشتند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 9 شهريور 1392برچسب:, ] [ 15:40 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 212
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 558
بازدید ماه : 550
بازدید کل : 30921
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1