پیش بازی: لیورپول - منچستریونایتد

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دوشنبه صدمین سالگرد تولد اسطوره فقید لیورپول، بیل شنکلی افسانه ای خواهد بود و بازیکنان لیورپول قصد دارند با پیروزی در یک دیدار سنتی، این روز را جشن بگیرند.

شاگردان راجرز در حالی فردا به مصاف منچستریونایتد می روند که به لطف دو پیروزی در دوهفته نخست برابر استوک و آستون ویلا بالاتر از حریف 4 امتیازی خود هستند که با برتری برابر سوانسی و تساوی برابر چلسی پای به این دیدار مهم می گذارند.

راجرز هر دو دیدار فصل گذشته برابر یونایتد را واگذار کرد و حالا در نظر دارد برای رقابت بر سر قرار گرفتن در جمع ۴ تیم برتر این فصل، یونایتد را برای نخستین بار شکست دهد.

از طرفی دیگر، دیوید مویس، سرمربی منچستریونایتد در طول دوران مربیگری خود در اورتون هرگز موفق به پیروزی در آنفیلد نشده بود و حالا در نظر دارد در دیدار یکشنبه این رکورد را بشکند.

یونایتد هر سه بازی گذشته خود برابر لک لک ها را با پیروزی 2-1 پشت سر گذاشته اند که رابین فن پرسی در هر دو بازی فصل گذشته موفق به گلزنی به قرمزها شد.

قضاوت این دیدار بر عهده آندره مارینر خواهد بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 9 شهريور 1392برچسب:, ] [ 18:18 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 336
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 682
بازدید ماه : 674
بازدید کل : 31045
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1