اوزیل: با آمدن بیل، از رئال نمی روم؛ شانه به شانه اش برای حضور درترکیب اصلی می جنگم؛

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





من چه به عنوان یک انسان و چه به عنوان یک بازیکن به بلوغ فراوانی رسیده ام و اصلا درفکر تغییر نیستم و درذهن من باشگاه دیگری وجود ندارد.

سایت گل- درطول هفته های اخیر و با جدی ترشدن خبر انتقال گرث بیل به رختکن رئال مادرید، تردیدها درمورد حضور مسعوت اوزیل در رختکن رئال به گوش می رسید و تیم های بزرگی از جمله یونایتد و آرسنال به دنبال جذب او بودند.

تردیدها در مورد جدایی این ستاره آلمانی نیز افزایش می یافت تا اینکه او در صحبت هایی اعلام کرد که قصد ترک رئال را ندارد.

اوزیل حالا برای دومین بار در هفت روز اخیر در صحبت هایی شایعاتی مبنی برجدایی اش از باشگاه مادریدی را تکذیب کردو در گفتگو باروزنامه بیلد باردیگر تکرار کرده که حتی با انتقال بیل به رئال هم از این تیم جدا نخواهد شد:« من احساس غرور می کنم که دراین تیم بازی می کنم. راضی هستم. هم از حضور دررئال وهم از زندگی در مادرید. من چه به عنوان یک انسان و چه به عنوان یک بازیکن به بلوغ فراوانی رسیده ام و اصلا درفکر تغییر نیستم و درذهن من باشگاه دیگری وجود ندارد.»

اوزیل در ادامه صحبت هایش درمورد رقابت حساس موجود در رختکن تیم مادریدی برای حضور درترکیب اصلی تیم گفت:« وقتی در تیم بزرگی مثل رئال مادرید بازی می کنی، همیشه رقابت وجود دارد. ما از آمدن هر بازیکنی به رختکن تیممان استقبال می کنیم؛ هیچ مشکلی با آمدن بیل ندارم . می دانم که از اعتماد سرمربی تیم برخوردارم و حالا وارد چهارمین فصل حضورم دررئال می شود و می دانم که دقیقا چه کارهایی می توانم برای تیم انجام دهم.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 9 شهريور 1392برچسب:, ] [ 20:13 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 242
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 588
بازدید ماه : 580
بازدید کل : 30951
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1