کنفرانس خبری آنچلوتی (1): فردا هم دیگو لوپز بازی خواهد کرد؛ کاسیاس در مورد جدایی حرفی نزده است

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





او گفت فکر نمی کند که کاسیاس باشگاه را ترک کند و شماره 1 بلامنازع سابق رئال مادرید هنوز در این مورد صحبت نکرده است. آنچلوتی گفت: "کاسیاس در این فصل فرصت بازی به دست خواهد آورد!"

قبل از اینکه کنفرانس خبری شروع شود، سرمربی رئال مادرید پیامی روشن به روزنامه نگاران داد: "نمی خواهم در مورد نقل و انتقالات صحبت کنم و همچنین نمی خواهم در مورد بازیکنانی که اینجا نیستند حرفی بزنم. اگر ما در مورد بازی فردا و بازیکنانی که داریم صحبت کنیم، برای همه بهتر خواهد بود؛ ممنون."

 

کاکا: "فکر می کنم او کاملاً واضح با خبرنگاران صحبت کرد. باشگاه تصمیم او را درک می کند. فکر می کنم باشگاه و بازیکن در روزهای آینده برای جدایی راه حل مناسبی پیدا خواهند کرد."

کریستیانو: "درست است که او در بازی های قبلی کمی پستش را تغییر داده بود اما در بازی با گرانادا او به پست قبلی خود بازگشته بود؛ هرچند نتوانست گلزنی کند. این مشکلی نیست چرا که او فصل گذشته هم در بازی های ابتدایی موفق به گلزنی نشده بود. تیم پیروز می شود و او هم خوب کار می کند."

کاسیاس و دیگو لوپز: "دیگو لوپز فردا بازی خواهد کرد. او خوب بازی می کند و در فرم خوبی است؛ او آرام است. کاسیاس هم خوب بازی می کند، او یک حرفه ای واقعی است. کاسیاس شایسته احترام من است؛ او کاپیتان باشگاه است. من قبل از بازی اول با او صحبت کردم و می خواهم دوباره با او صحبت کنم تا وضعیت را به او توضییح دهم. فکر نمی کنم او جدا شود. او در این مورد چیزی نگفته است."

آیا هر دو شانس بازی خواهند داشت؟ "شانس هایی هم برای ایکر خواهد بود. کاسیاس برای چمپیونزلیگ و دیگو برای لیگ؟ نمی دانم؛ خواهیم دید؛ به زودی تصمیمی خواهم گرفت تا به کاسیاس شانس بازی کردن بدهم."

آیا ایکر به فکر جدایی است؟ "ما در این مورد با او صحبت نکرده ایم. فکر نمی کنم او جدا شود. ما به 2 دروازه بان خوب نیاز داریم. مطمئنم که کاسیاس در این فصل فرصت بازی کردن خواهد داشت."

اتلتیک بیلبائو: "بازی فردا آسان نخواهد بود. اتلتیک 2 بازی ابتدایی خود را پیروز شده است. آنها مربی دارند که من به خوبی می شناسم؛ او جدی و حرفه ای است. آسان نخواهد بود، اما هدف ما شروع بازی های خوبمان است. ما نیاز داریم تا توان 100 درصد خود را قرار دهیم و فکر می کنم بازی فردا مناسب این کار باشد."

کاسمیرو: "در پستی که او بازی می کند رقابت زیادی وجود دارد. آلونسو مصدوم است و ایارامندی آماده بازی کردن خواهد شد. کاسمیرو پیش فصل فوق العاده ای داشت و این درست است. او سرشار از اعتماد به نفس است، خوب بازی می کند و گل می زند. او جوان است و باید در مورد مدت زمان بازی دادن به جوانان محتاط بود، چرا که مسئولیت زیاد برای آنها خوب نیست. پست او یکی از پستهایی است که مسئولیت زیادی می طلبد. او خوب کار می کند."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 9 شهريور 1392برچسب:, ] [ 23:30 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 467
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 813
بازدید ماه : 805
بازدید کل : 31176
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1