کنفرانس خبری آنچلوتی (2): فکر نمی کنم اوزیل جدا شود؛ بیل هنوز بازیکن تاتنهام است!

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طرفداری- آنچلوتی قبل از بازی ظهر فردا در برنابئو و مقابل بیلبائو در کنفرانس خبری شرکت کرد و فاش کرد که فردا هم دیگو لوپز درون دروازه خواهد بود.

ریتم: "ما در بازی های ابتدایی خود ریتم نداشتیم، مخصوصاً در حرکات رو به جلو. اما در مقابل گرانادا همه تیم از لحاظ دفاعی عملکرد فوق العاده ای داشتند، و این مهم است."

واران: "او برنامه ریکاوری مخصوصی دارد. ما باید در مورد او احتیاط کنیم، چرا که عمل جراحی روی زانوی او سر راست نبوده است. او به تنهایی در حال ریکاوری است و من امیدوارم بعد از وقفه بازی های ملی، او به جمع ما برگردد."

اوزیل: "فکر نمی کنم او جدا شود. باید انتظار ناراحتی بازیکنی که تعویض می شود را داشت. این اولین باری نبود که او تعویض می شد، آخرین بار هم نخواهد بود. این می تواند اتفاق بیافتد. بازیکنی که از ابتدا به میدان می رود، ممکن است 90 دقیقه بازی نکند."

مودریچ: "در چند بازی آخر ما با 2 هافبک، مودریچ - خدیرا بازی کردیم و در بازی مقابل گرانادا از ایسکو استفاده کردیم. مودریچ مانند خدیرا خوب بازی می کند. او بدون نگرانی می تواند آنجا بازی کند."

بازیکنانی که جدا خواهند شد: "همه بازیکنان روی بازی تمرکز کرده اند. فکر نمی کنم در چند روز آینده تغییرات زیادی داشته باشیم. بیشتر از این نمی توانم منتظر دوشنبه شب باشم، چرا که بعد از آن دیگر در مورد نقل و انتقالات حرفی نخواهیم زد. هرچند با توجه به تجربه ای که دارم، می دانم که شما در مورد نقل و انتقالات تابستان بعدی سؤال خواهید کرد!"

بیل: "من از شما خواستم که در این مورد حرفی نزنیم. من در مورد بازیکنی که هنوز در این باشگاه نیست حرف نخواهم زد. بیل هنوز بازیکن تاتنهام است. فکر می کنم تمام بازیکنان ما بر این باورند که اگر بازیکنی جدید به تیم اضافه می شود، برای باشگاه خوب است."

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 9 شهريور 1392برچسب:, ] [ 23:31 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 196
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 542
بازدید ماه : 534
بازدید کل : 30905
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1