بوندس لیگا؛ شالکه 2 - 0 لورکوزن؛ بلاخره شالکه برد

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طرفداری - در هفته چهارم بوندس لیگا شالکه در زمین خود به اولین پیروزی فصل رسید.

شالکه پس از سپری شدن چهار هفته از فصل جدیدی بوندس لیگا توانست اولین سه امتیاز خود را کسب کند. این تیم روز چهارشنبه با غلبه بر پائوک سالونیکی یونان توانسته بود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان راه یابد و با روحیه ای بهتر نسبت به هفته های گذشته پای به این میدان گذاشته بود.

شالکه در بازی هفته گذشته خود مقابل هانوفر 2 -0 نتیجه را واگذار کرده و دو بازیکن اصلی خود را به دلیل اخراج در آن بازی، امروز در اختیار نداشت.  چند بازیکن این تیم نیز به دلیل مصدومیت نمی توانستند به میدان بروند. در آن طرف میدان بایر لورکوزن محروم و مصدوم نداشت و سامی هیپیا تمامی نفرات خود را در اختیار داشت.

در این بازی که در ورزشگاه اختصاصی شالکه برگزار شد این تیم در دیداری مهیج و تماشایی با نتیجه 2 - 0 بر لورکوزن یکی از مدعیان این فصل بوندس لیگا غلبه کرد.  دو تیم در طول 90 دقیقه موقعیت های گلزنی زیادی را بر روی دروازه یکدیگر خلق کردند که شالکه توانست بهتر از موقعیت هایش استفاده کند.

با این نتیجه شالکه در جدول بوندس لیگا با کسب 4 امتیاز در رده سیزدهم ایستاد و بایر لورکوزن با یک پله سقوط در رده چهارم قرار گرفت و 9 امتیازی باقی ماند.

 

شرح گل ها:

1 - 0: عمر توپراک پشت محوطه جریمه خودی توپ را لو داد و برای جلوگیری از حمله حریف توپ رو با دست زد. توپ ارسالی فارفان را مارکو هوگر در دقیقه 30 با ضربه سر تبدیل به گل اول بازی کرد.

2 - 0: جفرسون فارفان با استارتی دیدنی مدافع لورکوزن را جا گذاشت و درون محوطه جریمه سپاهیچ دیگر مدافع مجبور به خطا روی او شد. فارفان خود مامور زدن پنالتی شد و با ضربه ای دقیق گل دوم شالکه را در دقیقه 83 زد.
 
ترکیب دو تیم:

شالکه: تیمو هیلده براند - آتسوتو اوچیدا - فلیپه سانتانا - جوئل متیپ - دنیس آوگو - مارکو هوگر
(78. جونز) - رومن نویشتادر - جفرسون فارفان (88. گورتسکا) - کوین پرنس بواتنگ (84. کلمنس)  - یولیان دراکسلر - آدام سالایی

بایر لورکوزن: برند لنو - جولیو دوناتی - عمر توپراک امیر سپاهیچ سباستیان بوینش اشتفان رینارتز (80. امره چان) - لارس بندر - سیدنی سام (71. رابی کروس) - گونزالو کاسترو (66. هگلر) - هیونگ مین سون - اشتفان کیسلینگ

ورزشگاه: ولتینس آره نا
تماشاگر: 61973 نفر
داور: پیتر گاگلمن

تصاویر منتخب این بازی


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 10 شهريور 1392برچسب:, ] [ 1:30 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 607
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 953
بازدید ماه : 945
بازدید کل : 31316
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1