سری‌آ؛ یوونتوس 4-1 لاتزیو؛ 4 گل دیگر برای تیم دیگر پایتخت

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طرفداری- تیم فوتبال یوونتوس رأس ساعت 23:15 دقیقه امشب در استادیوم اختصاصی خود به مصاف تیم لاتزیو رفت، این دیدار از چهارچوب هفته دوم رقابت‌های سری‌آ برگزار می‌شد.

ترکیب یوونتوس: بوفون، بارزالی، بونوچی، کیه‌لینی، ویدال، لخشتاینر، آساموا، پیرلو، پوگبا، توز، ووچنیچ

ترکیب لاتزیو: مارکتی، کاواندا، نوارتی، کانا، رادو، گونزالز، بیلیا، هرنانس، لوچیچ، کاندروا، کلوزه

یووه از همان ابتدا توپ و میدان را در اختیار داشت و بارها در نیمه نخست بر روی دروازه تیم لاتزیو فشار آورد. در دو صحنه مشکوک در 10 دقیقه ابتدایی بر روی مهاجمین یوونتوس، توز و ووچنیچ خطایی در محوطه جریمه صورت گرفت، اما تالیاونتو اعتقادی به ضربه پنالتی نداشت.

دقیقه 13 مسابقه آرتورو ویدال هافبک شیلیایی یوونتوس روی پاس عمقی دیدنی پوگبا در پشت مدافعین صاحبت توپ شد و با یک بغل پای زیبا دروازه مارکتی را گشود تا حساب کار 1-0 به سود یوونتوس شود.

فشار یوونتوس روی دروازه تیم لاتزیو ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 25، لئوناردو بونوچی مدافع تیم فوتبال یوونتوس پاسی پشت مدافعین ارسال کرد و ویدال مجدد در مصافی تک به تک مارکتی را شکست داد تا حساب کار 2-0 شود.

به نظر می‌رسد زدن این دو گل باعث شد تا کمی بازیکنان یوونتوس دچار غرور شوند و این بود که در دقیقه 27 میروسلاو کلوزه بالاخره موفق شد دروازه یوونتوس را باز کند.

شوت از راه دور هرناندس توسط بوفون دفع شد، اما ریباند آن را مهاجم آلمانی تیم لاتزیو وارد دروازه تیم یوونتوس کرد.

در ادامه دو تیم بازی بسیار زیبایی از خود به نمایش گذاشتند، اگرچه با سوت‌های مکرر داور بازی رفته رفته فیزیکی تر دنبال می‌شد، اما لاتزیو در ادامه چندین بار با شوت های از راه دور در صدد باز کردن دروازه یوونتوس بود که موفق نشد.

نیمه نخست مسابقه با پیروزی 2-1 یوونتوس و اعلام یک دقیقه وقت اضافه به اتمام رسید.

یووه نیمه دوم را نیز با برتری نسبی بر روی دروازه تیم لاتزیو آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی چند بار روی دروازه این تیم خطراتی ایجاد کرد.

در چهارمین دقیقه نیمه دوم بود که بونوچی مدافع یوونتوس برای دومین بار در این مسابقه پاسی عمقی پشت مدافعین ارسال کرد و ووچنیچ با یک ضربه زیبا دروازه مارکتی را برای سومین بار باز کرد.

پس از دریافت گل سوم، لاتزیو توپ و میدان را در دست گرفت و سعی داشت از شوت‌های از راه دور دروازه یوونتوس را تهدید کند که با واکنش‌های پی در پی بوفون مواجه شد.

در دقیقه 63 سانتر لوچیچ بر روی دروازه یوونتوس با ضربه دست هرنانس هافبک تیم لاتزیو همراه شد که با دریافت کارت زرد دوم، از زمین مسابقه اخراج شد، تا لاتزیو 30 دقیقه پایانی را با یک بازیکن کمتر ادامه دهد.

یوونتوسی ها مجدداً پس از 10 نفره شدن لاتزیو سوار بر توپ و میدان شدند و چندین موقعیت نصف و نیمه روی دروازه مارکتی ایجاد کردند.

در دقیقه 80 مسابقه بود که همکاری زیبای ووچنیچ و توز موقعیت خوبی برای یووه فراهم آورد و توز با دریبل مدافع لاتزیو و ضربه ای به کنج دروزاه مارکتی حساب کار را 4-1 کرد.

این سومین گل توز در سومین مسابقه پیاپی برای یوونتوس بود. ضربه توز بسیار فنی بود و به گوشه دروازه مارکتی رفت و او کاری از پیش نبرد.

در ادامه بازی با معدود حملات دو تیم به صورت پایاپای دنبال شد تا لاتزیو در کمتر از دو هفته اخیر دو بار 4 گل از یوونتوس دریافت کند.

یوونتوس با این پیروزی و تفاضل کمتر در مکان دوم جدول رده ‌بندی پس از تیم ناپولی قرار گرفت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 10 شهريور 1392برچسب:, ] [ 2:1 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 318
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 664
بازدید ماه : 656
بازدید کل : 31027
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1