کاکا یک گام به میلان نزدیک تر شد

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طرفداری - ظاهراً به نظر می رسد کاکا آماده بازگشت به میلان است زیرا او اخیراً در صحبت های خود گفته است که دلش برای ایتالیا تنگ شده است.

با توجه به درخواست خروج ریکاردو کاکا و عدم مخالفت باشگاه با جدایی او، روسونری و چند باشگاه دیگر انگلیسی خواهان به خدمت گرفتن او هستند.

کاکا اخیرا در یک برنامه تلویزیونی [Simona Ventura] اظهارداشت: "دلم برای ایتالیا تنگ شده است، و در اولین فرصت سعی خواهم داشت دوستان ایتالیایی خود را ملاقات کنم."

هم چنین نائب رئیس باشگاه سائو پائولو، خسوس لوپس اخیرا بیان کرده است که وی علاقه ای به بازگشت به برزیل ندارد و احتمالا به ایتالیا باز خواهد گشت.

"ما همیشه با کاکا در تماس بوده ایم، بنابراین می دانیم که او علاقه ای برای بازگشت به برزیل ندارد. ما هم قانع شدیم که وقتی او نمی خواهد به برزیل بازگردد، پس سائوپائولو را انتخاب نخواهد کرد."

بنا به گزارش Sky Sport ایتالیا، مذاکرات بر سر مسائل شخصی خوب پیش نمی رود، در حالی که کاکا دستمزدی 8 میلیون یورویی می خواهد و این در مقایسه با پیشنهاد دستمزد 3 میلیون یورویی میلان فاصله زیادی دارد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 10 شهريور 1392برچسب:, ] [ 10:43 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 56
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 402
بازدید ماه : 394
بازدید کل : 30765
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1