بزرگترين نقل و انتقالات ناموفق فوتبال

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طرفداري – در پنجره نقل و انتقالات تابستاني امسال نيز خريد هاي بزرگي از سوي باشگاه هاي متمول اروپايي صورت گرفته است كه البته هنوز نمي توان در مورد موفقيت آميز بودن اين خريدها صحبت كرد. در فصول گذشته نيز نقل و انتقالات بسيار پر هزينه اي صورت گرفته كه برخي از آنها با شكست مواجه شده است و اين بازيكنان گران قيمت نتوانستند در باشگاه هاي جديد انتظارات را برآورده سازند. سايت بين المللي FTBpro به بررسي اين خريدهاي ناموفق پرداخته كه ما نيز در اين يادداشت به اين خريدهاي بزرگ ولي اشتباه اشاره اي خواهيم داشت.

9- مارس اورمارس - از آرسنال به بارسلونا

شايد براي خيلي از طرفداران، قرار گرفتن اورمارس هلندي در اين ليست تعجب آور باشد، اورمارس كه در آژاكس و آرسنال بازيكن بسيار تكنيكي و توانمندي بود با قراردادي به مبلغ 40 ميليون يورو آرسنال را به مقصد بارسلونا ترك كرد. اما در نيوكمپ وي هرگز نتوانست بازي هاي خوب خود در آرسنال را تكرار نمايد و در اكثر مواقع تعويض مي شد و در نهايت به خاطر يك مصدوميت از ناحيه زانو كه متاسفانه هنوز هم وي را آزار مي دهد، در سال 2004 از فوتبال خداحافظي كرد.

 

8- اندي كارول - از نيوكاسل به ليورپول

او مي بايست در ليورپول جاي خالي فرناندو تورس را پر مي كرد و ليورپول براي به خدمت گرفتن وي 41 ميليون يورو به نيوكاسل پرداخت كرد. كارول در آنفيلد به هيچ وجه موفق نبود و در 44 بازي فقط 6 گل براي تيمش به ثمر رساند.در سال 2012 وي به صورت قرضي راهي وستهام يونايتد شد و در نهايت نيز به اين تيم فروخته شد.

 

7- خوان سباستين ورون - از لاتزيو به منچستريونايتد

در ايتاليا ورون عملكرد بسيار خوبي براي تيم هاي پارما و لاتزيو داشت و يكي از موفق ترين هافبك هاي سري آ به حساب مي آمد، منچستريونايتد توانست با قراردادي به ارزش 42.6 ميليوت يورو اين ملي پوش آرژانتيني را از لاتزيو به خدمت گيرد. اما وي نتوانست بازي هاي خوب خود را براي شياطين سرخ نيز تكرار كند و تنها دو سال بعد به رقيب منچستر در ليگ جزيره، چلسي فروخته شد.

 

6- روبينيو - از رئال مادريد به منچستر سيتي

در سال 2008 شيوخ متمول عرب باشگاه منچستر سيتي را خريداري نمودند و اولين خريد گران قيمت آنها براي تيم روبينيوي برزيلي بود. آنها براي به خدمت گرفتن وي مبلغ 43 ميليون يورو به رئال مادريد پرداخت نمودند. اما روبينيو آن طور كه همه اميدوار بودند، عملكرد خوبي در منچستر سيتي نداشت. به طوري كه وي در زمستان 2010 به صورت قرضي راهي سانتوس برزيل شد و در نهايت نيز به تيم ميلان ايتاليا فروخته شد.

 

5- آندره شوچنكو - از ميلان به چلسي

بين سالهاي 1999 تا 2006 شوچنكو براي ميلان بازي مي كرد و توانست در اين مدت، در 208 بازي از سري آ، 127 گل به ثمر رساند و در سال 2004 نيز عنوان مرد سال اروپا را كسب نمايد. در سال 2006 رومان آبرامويچ مالك متمول باشگاه چلسي با قراردادي به ارزش 46 ميليون يورو شوچنكو را به لندن آورد ولي او در چلسي هرگز موفق نبود و در47 بازي فقط 9 گل به ثمر رساند. در سال 2008 وي دوباره به ميلان بازگشت و در سال 2009 به تيم كشور زادگاهش، ديناموكيف فروخته شد. در سال 2012 وي از فوتبال خداحافظي كرد.

 

4- گایزكا منديتا – از والنسيا به لاتزيو

منديتا كه يكي از خلاق ترين هافيك هاي روز دنيا به حساب مي آمد و با والنسيا دو مرتبه به فينال ليگ قهرمانان اروپا رسيده بود در سال 2001 به ازاي مبلغ 48 ميليون يورو به لاتزيوي ايتاليا پيوست. عملكرد وي در ايتاليا مايوس كننده بود، به طوري كه در سال 2003 به صورت قرضي به بارسلونا پيوست و در سال 2004 به ميدلزبورو از انگليس فروخته شد و تا سال 2008 كه با فوتبال خداحافظي نمود در اين تيم باقي ماند.

 

3- هالك - از پورتو به زنيت سن پترزبورگ

انتقال هالك به مبلغ 55 ميليون يورو  به روسيه در سالهاي اخير يكي از گران ترين نقل و انتقالات به حساب مي آيد، اما وي در روسيه هرگز نتوانسته است خوب ظاهر شود و فقط در 18 بازي براي اين تيم به ميدان رفته است و  شايد در فرصت باقي مانده نقل وانتقالات، اين بازيكن برزيلي فروخته شود.

 

2- فرناندو تورس -  از ليورپول به چلسي

در كنار استيو جرارد، تورس نيز يكي از ستون هاي ليورپول به حساب مي آمد و توانسته بود در 102 بازي 65 گل براي اين تيم به ثمر رساند. وي با  عملكرد خوب خود توجه چلسي را جلب نمود و  چلسي براي به خدمت گرفتن وي حاضر به پرداخت مبلغ 58.5 ميليون يورو به ليورپول شد. در چلسي اما عملكرد وي چندان جالب توجه نبوده و در 82 بازي تنها موفق به ثمر رساندن 15 گل شده است. حال بايد ديد آيا وي زير نظر خوزه مورينيو سر مربي جديد چلسي مي تواند عملكردش را بهبود بخشد.

 

1- زلاتان ابراهيويچ – از اينترميلان به بارسلونا

در تابستان 2009 دو باشگاه بارسلونا و اينترميلان دست به تعويض مهاجمين خود زدند ودر ازاي زلاتان ابراهيمويچ، ساموئل اتوئو به همراه ميليون ها يورو از بارسلونا به اينترميلان پيوست كه در مجموع ارزش اين انتقال 69 ميليون يورو برآورد شد.در ابتدا ابراهيمويچ با بارسلونا  شروع خوبي داشت اما در ادامه فصل كم كم از تركيب اصلي كنار گذاشته شد، به طوري كه در سال 2010 بار ديگر به شهرميلان و اين بار به تيم ميلان بازگشت. وي هم اكنون در تيم پاريس سن ژرمن فرانسه بازي مي كند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 10 شهريور 1392برچسب:, ] [ 11:1 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 340
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 686
بازدید ماه : 678
بازدید کل : 31049
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1