بنیتز همسیک را با جرارد مقایسه کرد

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طرفداری - بعد از پیروزی 4‪-‬2 ناپولی مقابل کیوو در روز شنبه، رافا بنیتز مارک همسیک را با استیون جرارد مقایسه کرد.

به گزارش سایت گل، همسیک هفته گذشته هم مقابل بولونیا دو گل به ثمر رساند و حالا رافا بنیتز که در زمان حضور خود در لیورپول با استیون جرارد کار کرده بود، این بازیکن اهل اسلواکی را با کاپیتان تیم ملی انگلیس مقایسه می کند.

سرمربی اسپانیایی بعد از بازی به خبرنگاران گفت: "کاملا مشخص است که او برای ما مهم می باشد و برای سایر بازیکنان تهاجمی فضاسازی نیز می کند. همسیک در ناپولی نقش جرارد در لیورپول را دارد؟ آن ها متفاوت هستند و همسیک قدرت بدنی جرارد را ندارد اما، هوش تاکتیکی بیشتری دارد. او در حال حاضر قدرت اصلی این تیم به حساب می آید."

گونزالو هیگواین خرید تابستانی ناپولی هم موفق شد در ورزشگاه بنتگودی گلزنی کند و در حالی که نگرانی هایی در مورد خط دفاعی به چشم آمد بنیتز رضایت خود از نتیجه را اعلام کرد.

او اضافه کرد: "چیزهای خوبی امروز اتفاق افتاد. ما بازی را تحت کنترل قرار دادیم و گلزنی کردیم. دفاع جدید؟ مهم این است که با بازیکنانی که در اختیار داریم کار کنیم. البته که مقابل تاکتیک حریف اشتباهاتی رخ داد اما، امشب واکنش و ایده های ما کاملا روشن بود."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 10 شهريور 1392برچسب:, ] [ 11:31 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 687
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 1033
بازدید ماه : 1025
بازدید کل : 31396
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1