لاملا: سبک بازی من با فوتبال انگلستان سازگار است

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طرفداری - اریک لاملا بازیکن جدید تاتنهام باور دارد که سبک بازی او با فوتبال انگلستان هم خوانی دارد.

به گزارش ساکر وی، این بازیکن آرژانتینی روز جمعه انتقال خود از رم به تاتنهام را نهایی کرد تا به عنوان هفتمین خرید باشگاه لندنی در این نقل و انتقالات معرفی شود.

او به وب سایت رسمی تاتنهام گفت: "من فوتبال به سبک انگلیسی را دوست دارم. خیلی هجومی است و دوست دارم به این روش بازی کنم. برای ادامه روند پیروزی ها که ما در آن قرار داریم، باید هرچه سریع تر با تیم هماهنگ شوم. آماده ام تا بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارم."

لاملا همچنین کیفیت هم تیمی های خود را تحسین کرد: "من تنها یک جلسه تمرین داشته ام و تمامی بازیکنان را دیده ام. فکر می کنم ما جمعی از بازیکنان خوب را این فصل در اختیار داریم. امیدوارم خیلی سریع با سایر بازیکنان هماهنگ شوم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 10 شهريور 1392برچسب:, ] [ 12:21 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 385
بازدید دیروز : 44
بازدید هفته : 731
بازدید ماه : 723
بازدید کل : 31094
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1